Éreztél már úgy, hogy tudod nagy hülyeség, amit csinálsz mégis csinálni akarod. Voltál már szerelmes olyanba, akivel tudtad, hogy a kapcsolatotok bűnös, beteges és hiba, hogy egymásba szeretettek. Mert ha igen, a történetetek egyezik az enyémmel egy kicsit, de biztos vagyok benne, hogy nem teljesen. Kíváncsi vagy, mi lesz ennek a hülye szerelemnek a vége...? Megtudhatod...

2013. július 24., szerda

17. fejezet~

- Tényleg szeretlek. Nem csak a pia szólt belőlem. - szórakozott újra kócommal.
- Én is szeretlek. Ízlett a csókod. - vigyorogtam fel rá, valószínű vörös fejjel.
- Miért? - húzta fel a szemöldökét.
- Whisky ízű. - mormogtam bele mellkasába.
- A tiéd pedig cseresznyés szájfény. - nevetett fel. Ahogy alattam megremegett a mellkasa, mosolyra húztam számat.
- Kérsz még alkoholt? - suttogta hajamba.
- Kérek! - kaptam fel fejemet.
Újabb csók csata következett.
- Én megint akarok egy romantikus szexet. Most! - beszélt számba Harry.
Elpirultam és eltűrtem egy izzadt fürtöt homlokából. Apró mosoly húzódott arcára és magához húzott. Apró puszit adott ajkamra. Feküdtem meztelen mellkasán, míg ő hajammal játszott.
- Láttam tegnap Taylor Lautner-t. - mormogta halkan.  - Kék volt az alsógatyája.
- Te még mindig nem vagy józan. - nevettem fel rajta.
- Nem, mert megrészegítesz. Az illatod, a kócos, most szexeltem hajad és az a piros kis arcocskád. A mosolygós arcod, még akkor is amikor feszült a helyzet.
Kezével állam alá nyúlt és gyönyörű szeme elvonta minden figyelmemet.
Mindig bennem volt egy érzés, hogy Harry sokkal több nekem mint báty. Most, hogy itt fekszek rajta, minden más. Teljesen más szemmel nézek rá, Ő nem csak egy bátyus, Ő a mindenem.
A csodálatos pillanatot, megtörte Harry. Lelökött magáról és rohanni kezdett.
- Harry?! Jól vagy hová mész? - ugrottam fel. Utána futottam, de mivel mindig is jobb volt a futásban, mint én, már csak a wc felett találtam rá. Mellé léptem és megsimogattam meztelen hátát.
Egyik kezével felnyúlt a kezemért és összekulcsolta ujjainkat. Igazán romantikus lett volna, ha éppen nem hányt volna.
- Végeztél? - kérdeztem meg tőle halkan, mikor már csak csücsült a wc előtt.
Bűnbánóan bólogatott. A fogmosópoharat megtöltöttem vízzel és a kezébe adtam, hogy öblögessen.
- Kicsit hagyj egyedül! - mosolygott rám és a zuhanyzóba lépett.
Kisétáltam a fürdőből, de előtte magamra vettem Louis bolyhos köntösét.
A konyhába készítettem magamnak egy forró teát és Haroldnak pár szendvicset.
Bekapcsoltam a CD lejátszót és betettem Ed Sheeran albumát. A Drunk tökéletesen ideillik a mai napra. Miközben hallgattam kedvenc dallamomat, Hazz kisétált a fürdőből. Derekán körbe volt tekerve a bordó színű törölköző. Szexisen sétált, majd lehuppant a kanapén. Elmentem a tálcáért és az azon fekvő finomságokért, majd odaadtam Harrynek én pedig törökülésbe mellé ültem. Teámat fújtam.
- Jobban vagy? - kérdeztem meg tőle.
- Sokkal. Köszönöm a szendvicseket. Ma még nem ettem. - vigyorgott fel rám. - Nem is tudom mi lenne velem nélküled.
- Nélkülem? Még mindig ott ülnél a sarokba, vérző lábbal és megittad volna az egész whisky-t.
- Ohh maradj csöndbe kérlek! Te kis okostojás. - csókolt meg homlokomon, vajas ajkával.
A kék kis köntös ujjával letöröltem a vajas fejemet. Nagy csend állt be, mire visszaszóltam.
- Én nem vagyok okostojás! - ráztam meg a fejemet. Eljátszottam a duzzogó két éves, aki nem kaphatja meg a nagy plüssmackót.
- Jól van. - nyomott puszit arcomra. - Örülök, hogy itt vagy. De most tényleg!
Felsóhajtottam. Én is örülök, de ez mégis csak egy hétvége lett volna Niall-el és a szüleivel.
Harry felkelt és próbálta teljesen egyenes léptekkel a konyhába juttatni az üres tálcát. Én is utána mentem, hogy a bögrémet elrakjam a mosogatógépbe.
Gondoltam játszok egy kicsit Harolddal. Megfogtam a derekán pihenő törcsi szélét és megrántottam.
- Hey!! Gonosz vagy!! - mondta egy szál semmiben. - De rajtad se lesz sokáig köntös.
Gyorsan sarkon fordultam és a bordó törülközőt lóbálva szaladtam. Hazz végig a nyomomban haladt. Megálltam egy pillanatra, amikor észrevettem a szilánkos folyosót. Inkább a nappaliba vettem volna az irányt, ha a kis fürtös nem áll be elém. Kezével egyszerűen kapta el a köntösöm kötőjét, majd azt meghúzva egyszerűen szaladt le rólam az anyag. Pucéran álltunk egymás előtt. Arcom vörös színre változott, derekamat keze szorította meg és közelebb húzott magához.
- Várj Harry...mostál fogat? - kérdeztem meg, mielőtt ajka az enyémnek ért volna.
Hátra döntötte a fejét és hangosan nevetett. Nekem is nevetnem kellett a bugyuta kérdésemen, de számomra fontos volt, hiszen hányt.
- Igen Pat, mostam fogat. - bólogatott elismerően. - Most már megcsókolhatlak? Megengeded?
Még mielőtt még egyszer megkérdezte volna én csókoltam meg. Kezemet nyakánál kulcsoltam össze és ráugrottam derekára. Keze bejárta a hátamat végül a fenekembe markolt és most a nappali kanapéjára fektetett.
- Akkor csinálhatom megint lassan? - kérdezte meg miközben szemembe nézett.
- Csinálhatod!
Nem értem miért kérdezte meg. Sosem értettem semmit amit velem csinál. Teljesen elvarázsolt.
Lassan, érzékien csókolt, kezét hajamba vezette. Hátát simogattam.
- Annyira szeretlek. - mondogatta el minden csók váltásunk után.
- Én is! - válaszoltam vagy negyvenszer.
Óvatosan belém tolta magát, hanyatt dobtam a fejemet és érzéki csókok lepték el nyakamat. Csípőnk teljes összhangban mozgott, lassú mégis erőteljes tempóban. Ed Sheeran, You Need Me, I Don't Need You című számának ritmusára tolódott belém Harry egyre mélyebben. Imádtam. Halkan nyöszörögtem alatta, miközben a fölöttem magasodó gyönyörű srácból hangosabb férfias nyögések távoztak. Fordulni szerettem volna, de elfelejtettem, hogy a kis kanapén fetrengünk. Ahogy megfordultam, Harry erőteljesen esett le a földre.
- Jól vagyok! Mielőtt aggódnál! - lihegte, majd lehúzott magára egy csókra.
A földön nem tudom mennyire volt kényelmes avagy kényelmetlen Harry-nek, hiszen nekem tökéletes volt.
Kicsit átvettem az irányítást és most lassú nyolcasokat írtam le csípőmmel, erősen kapaszkodott derekamba, nyakát csókoltam, majd ajkát.
Madaras tetkóját is elleptem pár puszival, azok voltak a kedvenceim.
- Patrice. Nekem már nem kell sok! - nyöszörgött Harold.
- Nekem se. - suttogtam bele fülébe.
Ez volt számára a végső határ, elélvezett, és engem ez juttatott a csúcsra. Harry a nevemet kiáltotta.
- Annyira szeretlek! - mondta újra és csókot lehelt ajkamra.
- Én is téged. Nagyon! - öleltem át.
- Viszont..annyira nem kényelmes ám itt alul lenni. - nevetett fel. Lekászálódtam róla és felültem a kanapéra. Hazz mellém ült, a dísztakaróval betakartam magunkat és benyomtam a tv-t. Valami idióta műsor ment, de nem is annyira érdekelt. Csak bámultam magam elé.


Következő rész 5 megjegyzéstől :) és nagyon örülnék pár feliratkozónak is :*
Pez

7 megjegyzés:

  1. Az ér, ha több megjegyzést is írok?:$ xd Jó lett, mint mindig! Várjuk a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  2. :) nagyon jo lett, csak sajnalom Niallt ;))

    VálaszTörlés
  3. Én is sajnálom drága Niall-t, de akkor is fantasztikus ez a történet és imádom :)) Azonnal kövit*--*

    VálaszTörlés
  4. nagyon de nagyon jó*----------* gyorsan kövit! egy picit sajnálom Niallt:| de a Harrys jelenetek egyre forrósabbak:$ köviit köviit :D:D

    VálaszTörlés
  5. Mikor jona kovi? Amugy csak ez az egy blogod van? Mert sziesen elolvasnam, ha van masik, es ha tenyleg van akkor belinkeled? :-) <3 <3<3 <3 <3<3 <3 <3

    VálaszTörlés
  6. van még másik is :) http://dark-changemylife.blogspot.com/ ebbe most lesz hamarosan új rész :) http://summerlovetraveljob-zaynmalik.blogspot.com/ jelenleg ennyi :D <3 a következő részt pedig szombaton tudom hozni :) mert most nyaraláson vagyok :*

    VálaszTörlés