Éreztél már úgy, hogy tudod nagy hülyeség, amit csinálsz mégis csinálni akarod. Voltál már szerelmes olyanba, akivel tudtad, hogy a kapcsolatotok bűnös, beteges és hiba, hogy egymásba szeretettek. Mert ha igen, a történetetek egyezik az enyémmel egy kicsit, de biztos vagyok benne, hogy nem teljesen. Kíváncsi vagy, mi lesz ennek a hülye szerelemnek a vége...? Megtudhatod...

2013. augusztus 5., hétfő

a blog második díja :)

Köszönöm szépen a második díjat. :) nagyon örülök neki :))

Pez



11 dolog magamról:

- 17 éves vagyok :) 1996 november 15-én születtem Pécsen.
- Félek a sötétben... :D
- Van egy fehér plüss mackóm amit azon a napon kaptam amikor Directioner lettem, Malik névre hallgat és azóta is azzal alszok :)
- Azt hiszem nem mondok újat ha azt mondom perverz vagyok..:D szerintem erre a blogjaimból rájötetek.
- 11 éve versenyszerűen sportaerobikozok és nem tervezem abbahagyni :)
- Imádok enni..talán azt mondanám az egyik hobbimnak a gitározás, éneklés és sportolás mellett.
- Kiskoromban egyszer nyuszi ugrásba beleugrottam a tükörbe és össze kellett varrni a fejemet.
- Van egy cicám akinek Harry a neve. :)
- Volt egy Bubu nevű mókusom de sajnos már elhunyt. :S
- Példaképem Eleanor, Taylor, Perrie és Harry.


Válaszaim a kérdésekre :

Először is... Hogy vagy? - ez egy fontos kérdés. :)
- Nagyon jól vagyok :) köszönöm a kérdést  :*
  
 
Mikor kapcsolódtál ki utoljára, úgy igazán?
 - Pont ezen a héten voltam nyaralni. Ezért nem tudtam új részt hozni. De ma este pótolom az elmaradást :) 

Milyen állatoktól tartasz?
- Pókok, kígyók, darazsak.

Mi a véleményed arról, ha valaki apró tárgyaktól fél?
- Szerintem mindennek meg van a maga oka, hogy miért fél tőle. Egy ideig féltem a tükröktől, mert belefejeltem..

Szereted az akciófilmeket? 
 - Szeretem. A horror filmeket jobban! :) 

Ha azt mondom, gyermekkorod zenéje, mi ugrik be először? 
- The Rolling Stones - Satisfaction .. :D

Szeretsz szoknyát hordani?
- Szeretem. De inkább nadrágos vagyok és nem szoknyás :) 

Természetesen vagy hajszárítóval szárítod a hajad?
- Nyáron hagyom, hogy magától megszáradjon, de ha sietek valahova akkor hajszárítózok. 

Mondták már, hogy álmodban beszélsz?
- Haha... igen, és nyögdösök is.. :D

Ha most kívánhatnál, de csak egyet, akkor mi lenne az? /nem lehet végtelen kívánság/
 - Azt kívánhatom hogy minden álmom teljesüljön? 

Idegenekkel könnyen elegyedsz beszélgetésbe?
- Írjatok rám és megtudjátok :)))) 


Most nem küldöm tovább a díjat ha nem haragszotok meg, mert jelenleg nem tudtam blogokat olvasni és egy sem jut eszembe akinek küldhetném.
Remélem nincsen harag. :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése