Éreztél már úgy, hogy tudod nagy hülyeség, amit csinálsz mégis csinálni akarod. Voltál már szerelmes olyanba, akivel tudtad, hogy a kapcsolatotok bűnös, beteges és hiba, hogy egymásba szeretettek. Mert ha igen, a történetetek egyezik az enyémmel egy kicsit, de biztos vagyok benne, hogy nem teljesen. Kíváncsi vagy, mi lesz ennek a hülye szerelemnek a vége...? Megtudhatod...

2013. augusztus 27., kedd

20. fejezet ~

Mielőtt bármibe is belekezdenék eszembe jutott egy kis meglepetés ;)

ha meg lesz a 10000 megtekintés és a 40 avagy 50 feliratkozó akkor egy kis meglepit tervezek,aminek sokan örülnének szerintem :)) ehhez viszont szólnotok kéne a barátaitoknak akik szintén blogokat olvasnak! :D Pez




- Döntöttem. - suttogtam. 
Értetlen fejjel nézett rám. Tekintete fátyolos volt, mintha sírni akarna.
- Imádlak Niall!!! - húztam magunkra a takarót és ráfeküdtem vállára.
- Patrice. Nekem örökre te leszel a mindenem! - harapott bele fülembe.

*Másnap reggel*

- Kész a reggeli. - kiabáltam be a fürdőszobába, ahol Niall éppen tusolt.
- Egy perc! - válaszolta.
Visszasétáltam a gofrihoz. Kiraktam egy kis nutellát és lekvárt. A tv-t bekapcsoltam az egyik zene csatornára és bámultam a friss sztárhíreket. Felültem a kanapé háttámlájára. Pillanatokon belül két kezet éreztem meg derekamon. Férfias tusfürdő illat csapta meg orromat, és mellkasának döntöttem a fejemet. Szemem rátalált a csodás zafírkék szemekre. 
Felkeltem és elé lépkedtem. Csak egy vörös törölköző lógott rajta, jól megkötve a derekán. Végig simítottam meztelen felsőtestén, majd lábujjhegyre állva csókot váltottunk. 
- Na gyere! Csináltam reggelit! - fogtam meg kezét és a konyha asztalhoz rángattam.
Nem volt túl nagy, mivel gondolom Zayn és Perrie is csak kettesben étkeztek itt. De mi is ketten voltunk,tehát kényelmesen elfértünk.
 - Ez nagyon finom lett. - mormogta teli szájjal. Töltöttem a bögréjébe egy kis tejet. Csendben falatoztunk.
- Örülök, hogy ízlik. - vigyorogtam. - Hm..Niall! Ma van az első fotózásom, nem jössz el megnézni? - kérdeztem immáron én is teli szájjal.
- Téged nézni egész nap mini ruhákban és fehérneműkben!? Ki nem hagynám? - kacsintott.
- Ott lesz Harold és Louis is.
- Hazz minek?
- Megakarja nézni mennyire megbízható ez a cég. - forgattam meg szememet.
- Jajj..az óvó bátyó. - röhögte ki. - Amúgy ma este van a díjátadó! Szerinted nyertek Harry-vel?!
- Uramisten! Én félek. Nem tudom Niall.

Egy gyors zuhanyzás után lófarokba kötöttem a hajamat és egy egyszerű göncöt vettem fel. Sminket nem tettem magamra mondván a fotózáshoz úgyis kisminkelnek. Felkaptam a kis táskámat és megvártam amíg Niall is összekapja magát.
- Én vezetek! - lóbáltam meg kocsikulcsát.
Bólintott, majd kinyitotta előttem a bejárati ajtót. Kilépve libabőrös lettem. Nem számítottam, hogy ennyire hűvös van. Bezártam a kaput, majd gyors léptekkel haladtunk kézen fogva az autómig. A vezetőfülkébe foglaltam helyet, míg Niall az övét kapcsolta be. Én is bepattintottam a kis fémet, majd elindultunk. Út közben felhívtam Harry-t, hogy most indultunk el, mire közölte, hogy ő és Louis már ott vannak. 
Út közben Lana Del Ray albumát hallgattuk, miközben jól eldudorásztunk. Szerelmem készített rólam egy képet, amint vezetek majd Instagramjára töltötte fel " Nem csak a barátnőm, de az új sofőr modellem is"! 
- Jól vezetsz! Szerintem mától a One Direction-nek te vagy az új sofőrje. - bólogatott és próbálta minél komolyabban előadni magát. Nem sok sikerrel.
- Meg még mit nem Horan! - lassítottam le a piros lámpánál.

Fél órán belül megérkeztünk az Elite Model központjába. Hatalmas volt és hófehér. A falakon képek lógtak, az addigi modellekről.
- Mrs. Styles-hoz van szerencsém? - állt be elém egy fekete hajú, fehér bőrű nő. Gyönyörű volt.
- Igen. Én vagyok. - ráztam meg vörösre manikűrözött kezét.
- Kérem hölgyem kövessen. - fordult meg.
Niall majdnem elröhögte magát, a nő beszéd módján, de megszorítottam a kezét, hogy tartsa magát. 
- Nos asszonyom ez az öltözőjük! Mrs. Calder már oda bent várja magát. - nagyon kiegyensúlyozottan beszélt hozzám, majd Nialler-hez fordult. - Uram maga nem mehet be! Kérem csatlakozzon, a másik két férfihez a stúdióba.
- Értettem asszonyom. - utánozta a kis szöszi a nőt. - csak elköszönnék! 
- Igyekezzen. - ezzel távozott is a hölgy. Cipője kopogása hangosan visszhangzott az egész folyosón.
- Aztán szexi legyél bébi. - kapta el a derekamat, és magához húzott. Orrunk és homlokunk összeért, ahogy beszélt hozzám. 
- Megpróbálom. - vigyorodtam el.
- Ha nem megy, akkor vissza jövünk az öltözőbe és segíthetek abban, hogy lelazuljál rendesen! - simított végig hátamon. Egy csókot nyomott ajkamra, majd csatlakozott a fiúkhoz. 
Kinyitottam a vörös ajtót és barátnőmet pillantottam meg, akinek éppen sminkjén dolgoztak.
 - Hát megérkeztél! - örült meg nekem és egy óvatos mosolyt csalt arcára, nehogy elkenődjön rúzsa.
- Igen. Itt vagyok! - dobtam le a táskámat.
A sminkes számomra nagyon ismerősnek tűnt hátulról és amikor megláttam csodálkozva fedeztem fel, hogy ő Lou Teasdale, azaz a fiúk stylistja.
- Oh Patrice! Végre csak, hogy itt vagy. A fehérnemű a kanapén. Gyorsan bújj bele, aztán csücsülj bele a másik székbe. 
Csináltam amit mond. Felkaptam a fekete csipke anyagot a háttámláról és bevonultam a paraván mögé. Egy fekete francia bugyi tartozott hozzá és egy fekete sima melltartó, erre kellett felvennem egy csipke anyagot, amelyen igazából mindez átlátszik mégis szexi. Body alakja volt és tökéletes simult rám. Odalent egy patenttal kellett összekapcsolni. Háttal álltam, hogy megpillantsam magamat a tükörbe. 
"Te jó éj Pat..ez brutális" - szólalt meg belsőm.

- Öööö. - szólaltam fel hangosan.
- Mi a baj Patrice? Nem jó a méret? - kiabált be Lou.
- De. A mérettel nincsen baj. De én még nem voltam ilyen szerkóba. Szóval ez...ez fenomenális. - motyogtam miközben még mindig magamat nézegettem.
- Hát igen. Ez egy Ann Summer's kollekció darabja. Szóval ez egy nagyon pikáns fotózás lesz. - hallottam meg újra Teasdale hangját. - Na de most már gyere ki, hogy mi is lássuk mi az a fenomenális! - nevetett fel.
Lassan, szerényen léptem ki az eddigi pajzsom mögül. El és Lou azonnal rám kapták tekintetüket. Eleanor felpattant a székéből.
- Wow. Ez tényleg nagyon....szexi. - a szexi szó előtt egy hatalmasat nyelt.
Calder gönce hasonlított az enyémhez. Ugyanolyan csipke, ugyanaz a fehérnemű darab. De rajta nem body volt, hanem egy nyaknál összekötős köpeny szerű szoknya szintén csipkéből. Ő is nagyon bámulatosan nézett ki.
- Hát te sem vagy semmi. 
- Na felőlem egész nap nézegethetitek magatokat, meg egymást de a fotós nem vár örökké. Pat pattanj a székbe kisminkellek.

Negyed órán belül, már a magassarkúinkat vettük fel.
- Irány a stúdió.

Amíg szépen lassan sétáltunk...
- Ha ezt a srácok meglátják, tutira nem maradnak ülve a kis székeken. - suttogta El.
- Egyetértek. - kuncogtam fel.
Megérkeztünk egy nyitott térhez fehér fal, előtte egy bordó kanapé. Tele volt reflektorokkal és egy pasas, aki gondolom én a fotós volt éppen a fiúkkal beszélgetett. 
Beléptünk és hihetetlen nagy csend lett. A srácok, ahogy azt mi is beszéltük azonnal felpattantak. Harold szemei szinte kiégették az anyagot ami rajtam feszült. Niall pedig közelebb lépett hozzám és végig simított derekamon. 
- Azt hiszem tényleg megérte eljönnöm! Gyönyörű vagy! - suttogta fülembe majd puszit nyomott ajkamra.
- Azta! Hát ez, nagyon...szóval irtó jól nézel ki abban a cuccban. - dadogta Harry. 
- Köszönöm srácok! - nevettem fel és éreztem ahogy fejem vörösen izzik lassan.
Louis is hasonló szavakkal, illetve dadogással illette barátnőjét.
 - Na szépségeim vége a kamatyolásnak. - legyintett egyet kezével a fotósunk. - A nevem Eric! Én leszek a fotósotok. Nem kell aggódnotok, ahogy már a srácoknak is elmondtam, egyáltalán NEM vonzódok a női nemhez, tehát nyugodtan kidughatjátok a melleteket vagy a popótokat előttem. Nem kell szégyenlősnek lenni. Egy óra múlva tartunk majd egy kis szünetet. A többi szett pedig be van készítve a bal oldalon lévő paraván mögé. - magyarázta. - Csapjunk bele csajszik! 
Odaléptünk a kanapéhoz és vártuk az utasításokat.
- Patrice te ülj a kanapé hát támlájára és tedd terpeszbe a lábaidat, kicsit fordítsd befele a lábfejed és a két karoddal támaszkodj meg a támla szélén. - ahogy kimondta a dolgokat, úgy próbáltam teljesíteni azokat. 
Egy másik férfi lépett oda mellém, aki megigazította a hajamat és még egy kis szájfényt kent a számra.
- Eleanor te pedig a bal lábaddal lépj fel a kanapéra és a köpenyed jobb oldalát húzd el a jobb kezeddel. - El is csinálta amit kértek tőle.
A pasi annyit kért, hogy négyet kattint és közben az egyiken mosolyogjunk a másikon nézzünk dögösen, és a többi kettőn döntsük el a fejünket jobb illetve bal irányba. 
Az első képen próbáltam nem túl ijedten mosolyogni és azt hiszem ez sikerült is. A következőn, éreztem, hogy egész szexin néztem. A fiúk pedig egy krákogással és egy kis ficergéssel nyugtázták, hogy én és barátnőm egész jól csináljuk.
Következett az átöltözés. Immáron csak egy fehér csipkéből készült fehérneműbe, kellett kifeküdnünk a már lecserélt francia ágyra, amely vörös szirmokkal lett teleszórva. 
Feküdtünk oldalasan. Hanyatt. Sőt nagyon kényelmetlen pózban is.
- Akkor most egy kis pihenőt tartunk lányok. Nagyon ügyesek vagytok. - dicsért meg minket Eric.
Aprót bólintottunk, majd párjaink elé léptünk.
- Szerintem ezeknek le kéne kerülni, nem Niall? - játszott Eleanor melltartó pántjával Louis.
- Le. Határozottan le kéne venni!! - nézett bele szemembe Niall. Oh azok a kék szemek. Halálosak, komolyan mondom.
- Khm...tudod húgi én nem gondoltam volna, hogy ez neked ennyire megy. - hívta fel magára a figyelmet Harry. 
- És most már látod? - nevettem fel.
- Látom. Jobbak vagytok mint bármelyik Playboy magazin. Így élőbe még izgalmasabb. - kacsintott rám.
- Ami azt illeti én is élvezem. - bólintottam rájuk.
- Én is! Bár nekem nem ez az első fotózásom. - röhögött Eleanor.

Egy kis nyugalmat szerettem volna, hiszen a szemem már fájt a vakutól és még hátra volt fél óra a pihenőből. Hanyatt dobtam magam az öltöző kanapéján. Lerúgtam a nem túl kényelmes magassarkút és behunytam a szememet. 
Egy öt perce pihentettem mikor két kezet éreztem meg combomon. Kipattantak a szemeim és a már ismerős fürtöket pillantottam meg. Feljebb kúsztam és felültem az ágyon. 
- Nem akartalak felkelteni! - mosolygott rám és leült mellém.
- Nem. Te csak úgy beakartál nyúlni a bugyimba miközben alszok. - röhögtem fel.
- Mi? Én? Chh..dehogyis! Áhh. Nem! Ez eszembe sem jutott. - legyintgetett Harry.
- Te olyan bolond vagy! - nevettem fel.
Közel hajolt hozzám és megcsókolt. Nem tartott sokáig csak inkább egy apró szájra puszinak mondanám. 
Elhajoltam.
- Ne haragudj Harry. De nekem most vissza kell mennem! 
Elkapta a kezemet.
- Még vissza van kb 20 perc. - ölébe rántott és vadul csókolni kezdett.
- Akárki ránk nyithat. - motyogtam ajkába.
- Bezártam. Az. Ajtót. - mormogta a csókjaink közepette.
Kezével azonnal kipattintotta melltartómat és kezébe fogta melleimet. Közben nyakamat csókolta.
Lenyúlt a fehérneműmhöz és az anyagom keresztül kezdett izgatni. Halkan felnyögtem és még jobban kezéhez dörgöltem magam. Csípőmet feljebb emeltem. Félretolta a bugyimat majd két ujját felnyomta nekem. Belemarkoltam a combjába. Fogamat összeszorítottam nehogy egy hangosabb nyöszörgés távozzon belőlem. Idővel később ujja köré élveztem és felelőtlen szavak hagyták el számat...
- Oh Niall!! - suttogtam mikor elért az orgazmus.
- Nem...vagyok Niall! - vonta össze szemöldökét és óvatosan kihúzta belőlem ujjait, amit lenyalt.
- Akartam mondani...Harry. - javítottam ki magamat. - Most menjél ki! Át öltözök. Hívd be Niall-t. -mosolyogtam.
- Neked mindent hercegnőm. Amúgy kösz a kérdést a tegnapi randim nagyon jól sikerült. Holnap is találkozok a lánnyal. - röhögött fel, majd távozott én pedig felöltöztem vissza a fehérneműbe.
Fejemet tenyerembe temettem. Mi a fasz van veled? Te teljesen szét vagy esve! Szent szar! 
Belépett Niall és felpattantam, hogy nyakába ugorhassak. Értetlenül karolta át a derekamat, és zokogni kezdtem. Éreztem, hogy tudja mi történt és még jobban magához szorított.
- Egy buta liba vagyok! Meg sem érdemellek! - bőgtem és hátrébb léptem.
- Sh! Ne beszélj hülyeségeket! Nincsen semmi baj! - simított végig hajamon. Arca nem volt feszült, sem ideges. Megnyugtatóan nézett. Apró mosolyt húzott szájára, kezével közelebb húzott magához és fejemet a vállára tettem. Ránéztem.
- Nem tudom mivel érdemeltelek meg! De elhiszed, hogy szeretlek? - tettem fel félve a kérdést.
- Tudom, hogy szeretsz. Ha nem szeretnél most nem itt bőgnél. - mosolygott fel rám. - És most töröld le azokat a könnyeket és csókolj meg! - nevetett.
  Letöröltem könnyeimet és próbáltam édesen mosolyogni, ami talán sikerült is mert Nialler édesen vigyorgott vissza. Közel hajoltam hozzá és megcsókoltam. Nyelve áttört számba és táncra hívta enyémet. Szájpadlásomat simogatta. Kezével gerincemen vezetett végig én pedig a pólójába markoltam.
- Ha előbb jövök be több mindenre lett volna időnk! De most csak ennyi. - nyomta homlokát az enyémnek. - Na öltözz át itt előttem és menjünk.
- Előtted? - kacarásztam.
- Pontosan. - dobta le magát az ágyra.

Elsétáltam a ruháért, majd a székre terítettem. Óvatosan toltam le melltartóm egyik pántját a vállamon, majd a másikat is utána küldtem. Kezemmel hátra nyúltam és lassan pattintottam ki a kapcsot, érzékien siklott le kezeimen a melltartó. Niall-ből egy sóhaj szökött ki. Ujjamat a bugyim szélére raktam. Lehajoltam és fenekemet kidugva levettem azt is. Elnyúltam a következő darabért. Egy "szelíd" rendőr jelmez lesz rajtam. Magamra vettem a sötét kék melltartót és a hozzá való bugyit, majd magamra vettem az elöl cipzáros ruhát.
- Állj! - kiáltott rám mielőtt felhúztam volna a cipzárt. Felkelt és elém sétált. Alul összerakta a kapcsokat és felfele húzta a cipzárt. Minden egyes húzás előtt puszit hagyott hasamon. Mellem alatt hagyta abba és így gyönyörűen mutatott dekoltázsom. A szoknya alján egy apró zseb helyezkedett el, amibe beledobtam a kiegészítőként kapott bilincsemet, fejemre feldobtam a rendőr sapkát, a mellrészhez fel kapcsoltam a rendőr kitűzőt, amin a "Police", helyett a "Sexy" szöveg helyezkedett el. Kezembe vettem a gumibotot.
- Kész vagyok! - közöltem Niall-el.
- Hát azt kell mondanom én is! Mielőtt hazamegyünk kell vennem neked egy ilyen cuccot otthonra. 

Kopogást hallottunk meg csókunk közben.
 - Patrice oda bent vagy? - hallottam meg a fotós aggódó hangját. Nevetve toltam el magamtól hercegem fejét.
- Igen. Minden rendben van. - mondtam lihegve és tovább csókoltam a tökéletesen rózsaszín ajkat.
Fogalmam sem volt róla, hogy drága szerelmem nem zárta be az ajtót. Eric amint belépett, felnevetett.
- Oh milyen édes kis gerle pár. Sajnálom, hogy megszakítom a díjnyertes nyálcserét, de most el kell rabolnom a nődet szöszke! De nyugi, nézheted tovább ahogy fotózom. - kapta el karomat a fényképész, majd húzott magával. Niall végig mögöttünk lépkedett.
- Megtaláltam a rendőrünket! - szólalt meg ahogy visszatértünk a stúdióba, Elhez és Louishoz.
- Hol volt? - kérdezte Eleanor, miközben alaposan végig mért. Rajta Stewardess jelmez volt.
- A barátjával falták egymást! - nevetett fel Eric.
Körbe néztem a teremben és Harold nem volt sehol.
- Hol van Hazz? - kérdeztem miközben felhúztam az orromat.
- Az újdonsült nőjéhez megy. - hadarta Lou.
Megnyugodtam egy kicsit.

A fotózás továbbra is sikeresen folytatódott. Nagyon élveztem. De iszonyatosan elfáradtam. 
- Lányok! Eddig az összes Ann Summer's kollekcióhoz én fotóztam de sohasem élveztem ennyire! Profik voltatok édeseim, profik! - mondta a fotós miközben átkarolt minket.
- Köszönjük! - mondtuk egyszerre.
 Az öltözőben képet készítettünk én újra a rendőrjelmezbe voltam, El a stewardess jelmezbe és a srácaink álltak mellettünk. 
- Ezt is publikálni kell! A pasi rajongók és a sztárok irigykedni fognak amiért ilyen jó csajaink vannak. - mondta Louis miközben a telefonját babrálta. Niall hevesen bólogatott.
Átöltöztem abba a ruhámba amibe érkeztem és már éreztem, hogy ez mennyivel kényelmesebb mint az eddigi szexis darabok. 
- Én vezetek hazáig! Fáradt vagy! Pihenhetsz az anyós ülésen. - suttogta oda nekem Nialler.
- Köszönöm. - pillogtam egy kicsit és elmosolyodtam.

Az autóban barátom a kezét a combomon pihentette végig, én pedig álomba szenderültem. Amikor felkeltem már a lakásom ágyán feküdtem.
Körbe néztem és nem tudtam, hogy kerültem ide. Niall felnézett rám a fa székből amin ült. Egy füzet volt a kezében, rám mosolygott.
 - Nem akartalak felkelteni. Behoztalak. - mondta lassan. 
- Köszönöm. - ásítottam.
- Csinálok egy kis teát neked! Lou elküldte a ruhádat amibe ma kell lenned a vörös szőnyegen. Még van négy órád elkészülni. - mondta lassan és nyugisan. 
Amíg a teát készítette, vetettem egy pillantást a füzetre "Little Things" olvastam fel hangosan a címet.
Gyönyörű volt a szöveg és egy kis könny szökött a szemembe. 
- Kész a tea édes! - lépett be, én pedig felé mutattam a füzettel.
- Ezt te írtad? Csak mert egyszerűen csodálatos lett. - bólogattam.
- Igen! Én. - adta a kezembe a bögrémet somolyogva. - Örülök, hogy tetszik mert rólad írtam.
Majdnem félre nyeltem, az amúgy is forróra sikerült folyadékot.
- Rólam? - kérdeztem vissza.
- Igen. Csak mert tökéletes vagy hozzám, akármilyen is vagy! - ölelt magához. 
- Hogy én mennyire szeretlek! - suttogtam oda neki.

Miután felébredtem rendesen, nem csak testileg, hanem lelkileg is, neki kezdtem a ruha próbálgatásnak. Az összes ruha mini volt, kivéve egyet, az kékes volt és az anyaga nagyon puha volt.
Az elnyerte tetszésemet. Niall-el együtt letusoltunk, majd kissé göndörre szárítottam a hajamat. Arcomat enyhe sminkkel leptem el és belebújtam a kiválasztott ruhába. 
- Sok sikert szívem! Nézlek titeket a tv-ből! - csókolt meg szerelmem.
- Szoríts, hogy nyerjünk! - csókoltam meg még egyszer.
Egy fehér limuzin érkezett hozzám a benne ülő bátyámmal.
- Húgi! 
- Harry! 
Nagyon megörültünk egymásnak.
- Én nagyon izgulok! - szorítottam meg testvériesen a kezét.
- Én is de, mi nagyon jó tesók vagyunk! Simán megnyerjük. - nyugtatni próbált. 
Amikor meghallottam a sikolyokat és vakuk villanását, amelyhez hangos zene társult tudtam, hogy megérkeztünk.....!

5 megjegyzés:

  1. Csak annyi, hogy nem lehet Mrs.Styles, az max. Harry és Pat anyja lehet, ő csak Miss Styles lehet :D Úgy ahogy Eleanor se lehet Mrs.Calder csak az anyukája, ő is még csak Miss.
    Eltekintve én imádom ezt a blogot!! ^^ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm,hogy szóltál legközelebb nem követem el ezt a hibát :D <3

      Törlés
  2. Szóhoz sem jutok! Ismét hatalmasat alkottál Pezz! A Niall+Patrice páros nagyon édes (L)
    Még mindig ez a legjobb blog!:) Imádom!:D Siess!

    VálaszTörlés
  3. Imadom, foleg a Niatrice parost:) remelem hamar lesz kovi:))

    VálaszTörlés