Éreztél már úgy, hogy tudod nagy hülyeség, amit csinálsz mégis csinálni akarod. Voltál már szerelmes olyanba, akivel tudtad, hogy a kapcsolatotok bűnös, beteges és hiba, hogy egymásba szeretettek. Mert ha igen, a történetetek egyezik az enyémmel egy kicsit, de biztos vagyok benne, hogy nem teljesen. Kíváncsi vagy, mi lesz ennek a hülye szerelemnek a vége...? Megtudhatod...

2013. augusztus 6., kedd

18. fejezet ~

- Annyira szeretlek! - mondta újra és csókot lehelt ajkamra.
- Én is téged. Nagyon! - öleltem át.
- Viszont..annyira nem kényelmes ám itt alul lenni. - nevetett fel. Lekászálódtam róla és felültem a kanapéra. Hazz mellém ült, a dísztakaróval betakartam magunkat és benyomtam a tv-t. Valami idióta műsor ment, de nem is annyira érdekelt. Csak bámultam magam elé.


*Másnap reggel*

- Gyerünk édesem, itt az ideje felkelni. - hallottam meg a halk szavakat.
Aprókat pislogtam mielőtt kinyitottam volna szememet. Harry ült a kanapé szélén, egy tálcával az ölében. 
- Köszönöm a tegnapit. - nyújtotta át nekem a finomságokkal teli tálcát. A közepén két szál tulipán volt egy pohárka vízben. Frissen facsart narancslé, és palacsinta.
- Ezt nekem csináltad? - tettem fel kómásan, rekedt hangon a kérdést.
- Miért volt itt más is tegnap, aki segített nekem? - nevetett fel, majd puszit nyomott a homlokomra.
Beleharaptam a túrós palacsintába, majd kortyoltam a narancsléből.
- Ízlik? - tette fel izgatottan a kérdést.
- Ez nagyon finom. - válaszoltam teli szájjal. 
Miközben ettem Harold bekapcsolta valamelyik zenecsatornát, ahol éppen az egyik számuk ment, a Kiss You. Fejemet a göndörke vállára fektettem és onnan néztem.
- Látod még a csapból is ti folytok. - mutogattam a tv felé. - Hihetetlen hogy a sok tini lány ezt bírja, szerintem nagyon szarok vagytok. - adtam a hülyét, amit Harry röhögőgörccsel figyelt végig. - Tudod mit kapcsold is ki én ezt nem hallgatom tovább..Igazán példát vehetnétek mondjuk más fiú bandákról, például a The Wanted-től, nézd meg a Walk Like Rihanna-t, na az zene, de ez chhh- legyintettem egyet, de én is eddig bírtam és hangos nevetésben törtem ki. A tálcát a kis asztalra helyeztem, Hazz a hasát fogta a nevetéstől én pedig az ölébe dőltem és ott röhögtem tovább.
- Te tiszta hülye vagy...! - vigyorgott.
- Oh igen???? - kérdeztem meg tágra nyílt szemekkel nevetve. - Akkor most a hülyétől megkapod a magadét. - nyúltam el a párnáért.
Eszembe jutott az utolsó párna csatánk, minden akkor kezdődött el azzal a csókkal...
Harold nem hagyta, hogy fejbe vágjam most a párnával, inkább maga alá gyűrt, lábait derekamon vetette át és csikizni kezdte a derekamat.  Hangosan nevettem, miközben Ő valamit motyogott száján egy hatalmas mosollyal.
- Most már hagyd abba. Kérlek. Jó kislány leszek! - visítoztam.
Hirtelen abbahagyta és két kezét derekamra vezette, arcával közelebb hajolt hozzám és homlokát az enyémnek nyomta.
- Jó kislány? Hmmm. - csókolta meg ajkamat. Kezemet göndör fürtjeibe vezettem, ő pedig lábam közé helyezkedett, körülkulcsoltam derekánál a lábam. Csókunkat nem szakítottuk meg, mindaddig amíg a tv-ben meg nem hallottam a nevemet, Harold nevével együtt. Felkapta rólam a fejét, és a képernyőt néztük.
"Tegnap éjjel Patrice hazautazott szerelmétől Írországból, egyenesen testvéréhez. Félreértés ne essék Niall és Pat nem szakítottak, de a drága testvér otthon nem érezte jól magát és a húgára volt szüksége megnyugtatásra. Nem láttunk még ilyen jó testvéreket, mint a Hatrice testvér párt. Valószínű ezért lettek jelölve a sztártesók díjra, ahol a Smith testvérek, a Simpson tesók és az  Olsen ikrekkel vannak versenyben."

- Nincsenek nálunk jobb testvérek. - nézett rám zöld szemével, édes mosoly jelent meg ajkán én pedig vissza vigyorogtam. - Tudod mit jelent ez? - húzogatta a szemöldökét.
- Nem..mit? 
- Azt, hogy veled fogok végig vonulni a vörös szőnyegen. - kacsintott rám.
- Hogy hol?? - kérdeztem vissza remegő hangon.
A vörös szőnyeg nem az én világom. 
- Nyugi van drágám. Majd vigyázok rád. - nyomott puszit ajkamra.
Felkeltem és felhúztam a redőnyt. Zuhog az eső. Akkor ma nem tudunk sehova menni. Ajkamba haraptam. Egész nap kettesben leszek Harry-vel.
- Harry!? Tudtad, hogy esik az eső? - léptem két lába közé.
Combomnál fogva ölelt át, és közelebb húzott magához. Puszit adott hasamra és ölébe ültem. 
- Nem tudtam. De szerintem van egy-két dolgunk amit el kell intéznünk. - nézett rám pajkos mosollyal.
- Szerintem is takarítanunk kéne. - bólogattam. Persze megint csak hülyeskedtem, maximum fel kéne söpörni a szilánkokat.
- Oh. Hát..én nem arra gondoltam, és semmi értelme, mert ha meg is igazítod a lepedőt estére újra gyűrött lesz. - mormolta bele fülembe. A hideg is kirázott rekedtes hangjától, és forró levegőjétől
- Nem igazítom meg. - fordultam felé. Orra érintette az enyémet, és ajkáért kaptam. Lassan vezette át ajkamba nyelvét, keze hajamba túrt, karomat derekánál fogtam össze. Ekkor megcsörrent a telefonom. Felpattantam és megpillantottam Niall nevét.
- Ezt fel kell vennem!! - vigyorogtam, majd átsétáltam a konyhába.

- Jó reggelt szerelmem. - szóltam bele a kagylóba.
- Neked is..bár nálunk éppen délután van. - hallottam ahogy mosolyog, hangja engem is megmosolyogtatott.
- Hogy aludtál? - kérdeztem, kezemmel saját karomat fogtam körbe.
- Majdnem jól..az illatodat éreztem a párnámon, de átölelni nem tudtalak. Harry jobban van? - kérdezte.
- Igen..kissé túlzásba vitte a piálást tegnap éjjel...
- De te megmentetetted..-kacagott.
- Én egy hős vagyok..- kuncogtam fel én is.
- Az én hősöm. Szeretlek nagyon! 
- Én is téged. -ahogy ezt kimondtam két kar fonódott körém és puszik lepték el nyakamat, Harold göndör haja csikálta az arcomat. - Édes..most le kell tennem, mert oda ég a kaja..majd este beszélünk. - próbáltam vissza tartani zihált levegő vételemet.
- Rendben szerelmem. Csókollak.
- Én is.
Azzal véget vetettem a beszélgetésnek. A telefont a konyha pultra raktam, majd megfordultam és Harold igéző smaragdzöld szempárjával találtam magam szembe.
- Te nem vagy normális!! - raktam kezemet mellkasára, és mosolyt húztam ajkamra.
- De. Csak szerelmes vagyok. - villantotta meg fogait.
Lábujjhegyre álltam és puszit hagytam száján.
- Mi lenne ha főznénk valamit? - kérdezte bele ajkamba.
- Rendben. - álltam talpamra. - Mire gondoltál?
- Spagetti? Az hamar kész és imádom, ahogy csinálod. - támasztotta meg magát a konyha szekrényen.
- Mást is imádod ahogy csinálom. - kacsintottam felé.
- Azt ígérted jó kislány leszel és azt amúgy sem lehet megfőzni. - hangja lágyan csengett.

Elsétáltam a fürdőbe és egy gyors zuhanyt vettem, fogat mostam, és copfba kötöttem a hajamat. Törölközőt csavartam magam köré és felsétáltam a szobába. El is felejtettem, hogy kiköltöztem és jelenleg egy holmim sincsen itt. Harry szobájába sétáltam, és szekrényéből kivettem egy fehér inget. Magamra vettem a fehérneműimet és magara vettem az anyagot. Ahogy csuktam volna be a szekrény ajtót észrevettem egy képkeretet. Óvatosan kihúztam és megpillantottam magamat és Haroldot. Louis csinálta a képet, amikor Hazz nálam aludt. Megmosolyogtam a képet. 
- Merre vagy? - hallottam meg a rekedtes hangot.
- Öhm..a szobádba. - hadartam gyorsan és vissza akartam csúsztatni a képet, de már késő volt, Harold látta, hogy nézegetem.
- Megtaláltad? - suttogta halkan. - Louistól kaptam a képet, de nem mertem kirakni, mert akkor a fiúk észreveszik és nem akartam, hogy felhozzák a témát.
- Szerintem nagyon aranyosak vagyunk. - vigyorogtam fel rá.
- Elküldtem a képet anyának..ő is ezt mondta. Mi lenne ha csinálnánk még egy fotót, most..felraknám instagramra. - nevetett fel és farmer zsebéből előcsúsztatta iPhone-ját.
Bal karjával átölelt, én pedig fejemet vállára hajtottam. Édesen mosolyogtam, majd elkészült a fotó.
Ahogy megpillantottam észrevettem köztem és Harold közt a hasonlóságokat. A mosolyunk, a szemünk, és a hajunk is hasonló volt. Nem meglepő hiszen ikrek vagyunk. Pillanatok alatt felkerült a kép. 
- Akkor főzünk? - húzta fel szemöldökét.
- Ki ér le előbb a konyhába? - tettem fel a kérdést, de a választ meg nem várva rohantam ki a szobából majd le a lépcsőn.
Épp nyertem volna amikor Hazza vissza rántott derekamnál fogva és magához szorított, felemelt és megpörgetett.
- Nyertem volna!!!!! - csaptam meg mellkasát, amikor letett.
- Tudom, azért kaptalak el. - kacsintott.

Főzés közben elbeszélgettünk a koncertekről, a turné állomásokról, Harry nőiről, Niallről és a holnapi első fotózásomról.
- Ott lehetek? - kérdezte meg és a kés megállt a kezében.
- Mi?? Nem! Szó sincs róla! - ingattam a fejemet jobbra- balra. Rápillantottam bátyómra,akinek könnyes volt a szeme. - Te sírsz? - röhögtem fel.
- Te vak vagy? Hagymát vágok..- döntötte hátra a fejét, szájából hangos nevetés tört fel.
Én is elnevettem magam.
- Akkor holnap négyre ott leszek az Elite Modell-nél és megnézem ahogy fotóznak téged és Eleanor-t, elhívom Louis-t is. - makogta miközben egy újabb hagymát vett kezébe.
- Nem lehet lebeszélni róla, igaz? 
- Eltaláltad. - nézett fel rám, és akkor elvágta az ujját és felszisszent.
- Istenem. De csípi a hagymaaaa. - sikoltott fel. Mellé léptem és papírtörlővel leitattam a vérét.
- Lassan elvérzel itt nekem..tegnap a lábad ma az ujjad..- csavartam körbe ujján a törlőt.
- De te megmentesz! 

Elkészült a spagetti és asztalhoz ültünk. Némasággal falatoztunk, de Harry megtörte a csendet.
- Kiakarok valamit próbálni!! - tette le villáját.
- Épp most? 
- Igen. - felkelt helyéről és mellém sétált. Tányéromba nyúlt és kivett egy tésztaszálat. Számba helyezte egyik végét, és a saját szájába rakta a másikat. Lassan szívni kezdte a tészta szálat, ahogy én is, végül ajkunk egymáséra talált és puszit nyomott rá. Ahogy vissza ült helyére, végig rám mosolygott.

Elmosogattam a tányérokat, közben Harold telefonbeszélgetést folytatott Louis-ékkal.
"Igen. Holnap. Én megyek. Jó akkor háromkor találkozunk itthon. Rendben. Én is. Oké. Szia"
Hallottam a gyors beszélgetést, tutira a holnapot beszélték meg.
- Vissza tértem tündérem. - támaszkodott az ajtófélfába.
- Én meg elmosogattam. - töröltem meg vizes kezemet.
- Filmezünk? - nyúlt értem kezével.
Összekulcsoltam ujjainkat, majd felsétáltunk a lépcsőn a sötét szobájába. 
- Hm. Mit nézzünk? Igazából szerelem? - nézett rám, ahogy lehuppantam ágyára.
- Jó lesz. - helyeztem magamat kényelembe.
Berakta a filmet majd mellém feküdt, mellkasára tettem fejemet és karjával átkarolt. Egész film közbe a hajamat birizgálta, én pedig ujjaimmal rajzoltam köröket hasára.
A film végén kezét az államhoz vezette és fejemet arcához húzta, csókot lehelt nyakamra. 
Kezemmel feltoltam magamat, majd ráfeküdtem és úgy csókolt tovább, egy pillanatig felültem rajta, ameddig ő az ing gombokkal vacakolt. Szépen lassan húzta le vállamról a fehér ingét, majd lábára helyezte.
Kezemmel pólója alját birizgáltam, ő is felült és fején áthúztam a pólót. Meztelen felsőteste még mindig zavarba tudott hozni, annyira tökéletes volt. Kezével a melltartóm kapcsáért nyúlt majd egyetlen mozdulattal leszedte. Hátra dőlt, kezével magával rántott. Ahogy meztelen mellkasa az enyémhez ért, forróság töltött el.
- Túl vagy öltözve. - lihegtem. 
Míg rajtam csak a bugyim volt, ő még mindig fekete nadrágot viselt. Kipattintottam nadrág gombját és eldobtam a szoba közepére. 
Harold feltérdelt az ágyon, míg én török ülésben ültem.
Nyakamat kezdte el csókolni majd hanyatt döntött. Körülöttem térdelt és úgy feküdt rám. Férfiasságát nekem dörzsölte és hangosan nyögtem. Ajkát férfias nyöszörgés hagyta el és megismételte a mozdulatot.
- Harry...Harry!!! - toltam hátrébb magamról és szemébe néztem.
- Mondd!! - szuszogta.
- Vedd le azt a nadrágot..- utasítottam, ő pedig mosolyogva távolította el boxerét. Én is megszabadultam a felesleges anyagtól.
Újra felettem magasodott. Fenekébe markoltam és közelebb toltam hozzá csípőmet, lassan tolta magát belém. Fejemet hátra döntöttem párnáján, és szabad teret hagytam nyakamnak. Imádtam ha azt csókolja. Megéreztem ajkát az említett területen, ahogy csókolt úgy ment egyre mélyebbre bennem. Körmömet hátába véstem. Szája lejjebb haladt és mellkasomon hagyott apró puszikat. Vissza tért ajkamhoz, majd fejét a vállamra helyezte, miközben egyre jobban belém hatolt. Vállába haraptam, ennyire még sosem volt bennem. Kissé fájt a szokatlan érzés, ahogy teljesen megtöltött. Fülembe nyögött, ahogy fogam vállába mélyedt, ő is harapni kezdett és fülembe csípett fogaival.
- Oh istenem. - hagyta el számat a nyöszörgés.
- Imádlak! - sutyorgott zilálva.
Percekkel később éreztem, ahogy farka megremeg bennem és végig folyik bennem élvezetének leve. Tolt rajtam még két mélyet, végül én is átadtam magamat az élvezetnek. Hajamba markolt és szenvedélyesen csókolt, miközben kihúzta magát belőlem. Mellém gördült és egyik karját átvezette rajtam.
- Sajnálom, ha fájdalmat okoztam. - fordult felém. Nem akartam elmondani neki, hogy tényleg egy kissé fájt, inkább csókkal jutalmaztam.
Egy ideig még szuszogva feküdtünk egymás mellett, majd Hazz fel kelt az ágyról.
- Elmegyek vásárolni, addig te öltözz fel és főzz egy teát nekem légyszíves. - nézett rám meggyőző mosolyával.

Amíg fürtöske vásárolt én lefőztem egy kancsó teát és felsöpörtem a szilánk darabokat. Egy dalt dúdolgattam közben, bár fogalmam sincs mit volt az. Felhívtam Niall-t mikor végeztem.
- Drágám! Azt hittem már nem is hívsz. - nevetett fel.
- Hát most van este..7 óra van. - magyaráztam.
- Nálunk már este 11. 
- Elfelejtettem hogy időeltolódás van. -csaptam homlokomra.
"Telefon szexeljetek ez az!!! " - hallottam meg Greg hangját. 
Felnevettem szavain, míg Niall ordított bátyjával, hogy távozzon a szobájából.
- Ez megőrült. - kommentálta a dolgot.
- Most miért?? - kérdeztem még mindig röhögve.
- Hááát. Na várjunk csak...- hallottam ahogy mélyen veszi a levegőt és elgondolkozik...- Patrice nekem nem menne a telefon szex.
Éreztem hangjában, ahogy elpirul.
- Jójójó..én nem is mondtam, hogy izé..próbáljuk ki. Mindig olyan kis feszült vagy. - nyugodt, lágy hangon beszéltem hozzá.
- Félek, hogy valamit elrontok és nem leszel többé az enyém. 
- Ettől nem kell félned! - nyugtattam meg.
Szeretem Niall-t..és Harry-t is. 
- Le kell tennem, ne haragudj de anya hív. Szeretlek. Vigyázz magadra. Holnap este érkezek. - mondta szomorkásan.
- Én is szeretek. Alig várom, hogy itt legyél! 
A beszélgetésnek vége lett, ledobtam a telefonom a kanapéra. Még mindig egyedül voltam. Lábamat felhúztam a kanapén, karommal átkulcsoltam és fejemet pihentettem meg rajta.
"Szeretem Niall-t...és Harry-t is..mindkettőt imádom és nem tudnék nélküle élni. De Harold a bátyám, és beteges dolog amit művelünk, Niall pedig..Niall egyszerűen csodálatos, nem tudnám leírni se mit érzek iránta.."
Gondolat menetemet ajtó csapódás törte meg.
- Haza értem egyetlenem. - kiabált be Hazz.
Az egyetlen könny cseppet ami legördült szememből letöröltem és mosolyt varázsoltam arcomra, felpattantam és kiszaladtam. 
Elvettem kezéből a szatyrokat és puszit adtam arcára.
- Állj!! - szólt utánam ahogy megfordultam a szatyrokkal.
Vissza fordultam hozzá.
- Mi a baj? - kérdezte.
Ajajjj..átlát rajtam.
- Miért van baj? - kérdeztem vissza, eljátszva az értetlenségemet.
- Nekem nincs..de látom rajtad, hogy valami bánt! 
- Rosszul látod. - vigyorogtam rá és eljuttattam a szatyrot a pultig. - Miért hoztál ilyen sok mindent..ebből egy hadsereg jól lakik.
- Vacsorára. Csinálok sült halat, krumpliürével és valamilyen salátával. - pakolta ki a szatyorból a hozzávalókat. 
- Segítek! 
- Nem..nem! Ma én főzök vacsit a kis hercegnőmnek..te pedig leülsz az egyik bár székre és onnan figyeled majd. - öntötte ki magának a teát.
Helyet foglaltam a széken, miközben valami nyugis zenét hallgattunk. Figyeltem ahogy profin mozog a konyhába. Aranyosan töltött nekem teát, amikor éppen nem kellett az ételre figyelnie és elém tett egy teljesen új bögrét. Felemelve vizslattam át a rajta álló szöveget, ami a Little Things dalszövege volt. 
- Tetszik? - kérdezte csillogó szemekkel.
- Igen. - mosolyodtam el, majd kortyoltam.

A vacsora nagyon finomra sikerült. 
- Van egy kis püré a szádon. - nyúltam a szalvétámért, majd letöröltem ajka sarkából a kaja maradékát.
Mosollyal jutalmazta gesztusomat. 
- Van még egy meglepetésem...gyere! - ragadta meg kezemet, és a folyosóhoz húzott. Az egész le volt szórva rózsaszirmokkal, gyertyák vették körül a rózsaösvényt. 
Arcomat figyelte, ahogy bámulom az egészet. A lépcső is televolt szórva, és ott is pislákolt a fény.
- Ezt...ezt mikor csináltad? - makogtam.
- Amikor "pisiltem". - mutogatott nyuszifüleket a levegőbe.
- Ez..gyönyörű. - bámultam még mindig.
- Nehogy bőgjél nekem..- ölelt át. 
Simogatta hátamat, a fejemet pedig mellkasába fúrtam. 
- Köszönöm. - suttogtam halkan.
Berántott az ösvényre és édesen sétáltunk végig, egyre több volt a szirom az ajtaja előtt. Megálltam amikor észrevettem egy kis levelet. Ahogy kibontottam, elővettem belőle egy lapot. Kopott volt, biztos nem most írta..a lap egyik széle égett volt. Kinyitottam a félbe hajtott csíkos irományt. Karja átkarolt, ahogy olvastam.
"2010. július 24. 
Kedves naplóm tegnap megalakult a bandánk az X-faktorba. Nagyon boldog vagyok, ám tegnap érdekes dolgot vettem észre magamon. Ahogy ott álltunk a 4 banda társammal (akiket még nem annyira sikerült megismernem) a húgomra gondoltam, aki a backstage-ben izgult miattam. 
Amikor vissza szaladtunk és átöleltem, furcsa érzés kavargott bennem, kezét akkor hajamba csúsztatta és szorosan vont magához, miközben azt mondta büszke rám..de az egészet neki köszönhetem, ha Ő nem áll mellettem, bele sem fogok. Hülyeség ha azt mondom beleszerettem? Az. De mégis, valahogy ezt érzem...Szeretem."
Újra és újra elolvastam a szavakat..szememet könny fátyol vette körbe és egy hatalmas könnycsepp zuhant a papírra.
- Ez..ez 2010-es...- gügyögtem és felé fordultam.
- Tegnap találtam meg..mivel akkor ideges voltam, hogy ezt leírtam kitéptem a lapot a naplómból és elakartam égetni, még mielőtt valaki meglátja. Amikor tegnap elmentél Niall-höz, pakolászni kezdtem a cuccaim között és a gardrób szekrényben találtam egy karton dobozt, benne az X-faktoros dolgokkal, közte volt a napló, és akkor csúszott ki belőle ez a lap....- hangja elérzékenyült volt..olyan volt amilyennek sosem láttam. Egy megtört kisfiút láttam magam előtt, aki nem tudja mit kezdjen az érzéseivel.
- Azt hiszem én már akkor szerettelek. - pottyant ki egy könnycsepp szeméből, átöleltem. Fejét vállamra hajtotta.
- Miért nem mondtad el előbb? - kérdeztem meg halkan.
- Pat....az x-faktoros idők alatt kevésszer láttalak...körülbelül egyszer kétszer, teljesen elrejtettem magamban  az érzéseimet. Három évet vártam arra, hogy sikerüljön kiszeretnem belőled..de...de..nem sikerült. - hajtotta le fejét.
- Harold..én szeretlek! - mondtam ki könnyek között.
Zöld kisírt szemeit az enyémbe fúrta, homlokát az enyémnek döntötte.
- Egyet ígérj meg könyörgök! Ha te és én már nem leszünk szerelmesek egymásba, akkor is legyél velem, mindig!! Ne hagyj magamra soha! - lehelte a szavakat.
- Megígérem.

Kinyitotta az ajtót és szemem elé újabb gyertya és rózsa halom került. Az egész ágy be volt vele terítve, fejemet felé fordítottam és vadul meg csókoltam...





5 megjegyzés után újabb rész következik :) sajnálom az elmaradást, de nyaraltam :) 
Pez

5 megjegyzés:

  1. Hu, nagyon jo lett, csak sajnalom Niallert:(

    VálaszTörlés
  2. Ez hihetetlenül édes. :D Nagyon várom a következő részt!:) És bármennyire beteges amit csinálnak,olyan cukiik:) Nagyon remélem,hogy jól fog elsülni,a vörös szőnyeges fellépésük!:)

    VálaszTörlés
  3. Komolyan könnyes szemmel olvastam el a végét :) Ez csodálatos*--* Köviit :D

    VálaszTörlés
  4. Pez, egy kis meglepi nálam :) http://theworldmission.blogspot.hu/2013/08/1-dijam.html

    VálaszTörlés