Éreztél már úgy, hogy tudod nagy hülyeség, amit csinálsz mégis csinálni akarod. Voltál már szerelmes olyanba, akivel tudtad, hogy a kapcsolatotok bűnös, beteges és hiba, hogy egymásba szeretettek. Mert ha igen, a történetetek egyezik az enyémmel egy kicsit, de biztos vagyok benne, hogy nem teljesen. Kíváncsi vagy, mi lesz ennek a hülye szerelemnek a vége...? Megtudhatod...

2013. augusztus 5., hétfő

a blogom 3. díja :)

a blogom 3 díja.. wow :) annyira örülök neki :) köszönöm szépen http://onedirection-fanficti.blogspot.hu/2013/07/dij.html ennek a blog írójának :))

10 dolog magamról:

- Kedvenc horror filmem a fűrész.
- imádok nyalókázni..nem kell félreérteni...:D:D:D
- Mindig is szerettem volna egy fiú ikertesót..de már biztosan nem lesz..xd
- Épp most tanulom a Don't Let Me Go-t gitározni :D
- Szeretnék a tanulmányaim után Londonba költözni :)
- Imádom a barátaimat és a családomat.
- Imádom Ed Sheeran zenéjét és Ed-et is.
- Ha fiú lettem volna akkor vagy Tamás vagy Herold lettem volna..:DD:D:DDDD
- Zayn a férjem :$$ :D
- Imádom az olvasóimat egytől- egyig :))  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

1. Miért kezdtél el blogolni?

-   Igazából eszembe jutott egy jó sztori és mivel szerettem blogokat olvasni gondoltam leírom, de végül jó dolgok sültek ki belőle és létrehoztam még három blogot.

2. Rólad szólnak a történeteid vagy kitaláltak?
 
 - Úgy írom le a történeteket, ahogy én örülnék ha történne velem...ez most nem azt jelenti hogy szívesen szexelnék a bátyámmal (ami nincsen) hanem maga a szerelem, a romantika és a szex az ami megfogott..
 
3. Mi szeretnél lenni ha nagy leszel? (mit szeretnél dolgozni)
 
-  Szeretnék manager lenni vagy énekes. :) 
 
4. Van testvéred?
 
- Van egy húgom.
 
5. Ha igen. Mennyi? Fiú, lány? 
 
- Egy és lány :D
 
6. Mi a kedvenc zenei műfajod?
- Akármit meghallgatok..ha az jó zene, akkor rongyosra hallgatom, legyen az rock, pop, country, vagy akármi :)

7. Hány blogod van most épp?
- Négy :)

8. Abból hányat írsz rendszeresen?
- Hm..őszintén meg vallom ezt, mert eddig itt kaptam visszajelzést, hogy tetszik amit csinálok...de a többibe is hozok részeket csak ritkábban :) 

9. Hány blogot olvasol?
 - Nagyon sokat..nem tudom megmondani mennyit..de mostanában nem tudtam olvasni egyet sem mert nem voltam net közelben.

10. Meg vagy elégedve magaddal? 
- Nektek köszönhetően IGEN :)

Jelenleg nem tudom kinek küldeni a díjat, mert nem jut eszembe egyik sem..:S de amint eszembe jut elküldöm valakinek :))))))) 

MA ESTE PEDIG ÚJ RÉSZT HOZOK ! :) Pez

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése