Éreztél már úgy, hogy tudod nagy hülyeség, amit csinálsz mégis csinálni akarod. Voltál már szerelmes olyanba, akivel tudtad, hogy a kapcsolatotok bűnös, beteges és hiba, hogy egymásba szeretettek. Mert ha igen, a történetetek egyezik az enyémmel egy kicsit, de biztos vagyok benne, hogy nem teljesen. Kíváncsi vagy, mi lesz ennek a hülye szerelemnek a vége...? Megtudhatod...

2013. szeptember 2., hétfő

4. díj :))

El sem hiszem, hogy a blog immáron a negyedik díjat is megkapta. Köszönöm szépen http://angiekeszrotijai.blogspot.hu/ ennek az oldalnak, akitől a díjat kaptam :)


11. dolog rólam.

1. Imádlak benneteket.
2. Ed Sheeran az egyik kedvenc zenészem.
3. Imádok bulizni.
4. Az egyik becenevem a Humor Harold a jó kedvem és az idióta vicceim miatt.
5. Legjobban a +18-as részeket szeretem írni (szerintem ezt észrevettétek ) ;)
6. Idén 11.-es vagyok.
7. Niall a kedvencem.
8. Szeretem megvédeni a barátaimat, ezért Őrangyalnak is szoktak hívni.
9. Imádok gitározni és nagy reményeket fűzök az énekes karrierhez...de majd meglátjuk mi lesz belőle :)
10. Sportaerobikozok.
11. Köszönöm szépen azoknak, akik szerint hasonlítok Harry-hez, mert nélkülük ez a blog most nem létezne!!!

Válaszaim a feltett kérdésekre:

Kedvenc zenekarod?

A One Direction és a The Fray.

Directioner vagy?

Igen!!!

Kedvenc könyv?

Két hatalmas kedvencem van. Mindkét könyv több részes, az egyik a Csitt,Csitt! könyvsorozat , ami egy bukott angyalról szóló történet. A másik pedig a Szürke ötven árnyalata könyv sorozat, ez pedig egy erotikus könyv....mondjuk mindenkinek csak ajánlani tudom. Iszonyatosan izgalmas.

Milyen zenét szeretsz?

Olyan zenéket szeretek hallgatni, ami mondd valamit. Szeretem a lassú, lírai számokat, mint például Ed Sheeran számait. Ugyanakkor oda vagyok azokért a zenékért is, amik jó pörgősek és az ember akármikor egy jót táncolhat rájuk.

Van háziállatod? Milyen fajta?

Sajnos az én háziállatom egy féléve elhunyt. R.I.P Bubu..

Hányadikba mész? 

11. :)

Van legjobb barátnőd? 

Van ám! :)

Mennyire várod a sulit? 

Nem annyira vártam. Nem lesz valami könnyű évem, de az osztály már hiányzott.

Kedvenc blog?

Dark :) mást nem is olvasok nagyon.

Mióta blogolsz? 

Egy fél éve kezdtem el és azóta sem hagytam abba!

Kedvenc One Direction tag? 

Niall. :)




Az én 11 kérdésem.

1. Mi volt az első blog amit olvastál? (linkkel)
2. Kedvenc mesefigurád?
3. Szerelmes vagy? Esetleg van aki tetszik!?
4. Dark vagy Cupcake Harry?
5. Van olyan barátod akire mindig számíthatsz?
6. Kerültél már olyan helyzetbe amikor két fiút szerettél egy helyett?
7. Játszol valamilyen hangszeren?
8. Kedven zene?
9. Hányadik osztályba léptél?
10. Melyik nyelvet szereted a legjobban beszélni? Vagy melyiket szeretnéd a legjobban megtanulni?
11. Melyik a kedvenc blogod? (linkkel)


Akiknek küldöm! (sajnos nem olvasok túl sok blogot, de amik eddig tetszettek azoknak mind küldöm a díjat :/ )

http://claimfanfic.blogspot.hu/
 
http://onelovebyaccident.blogspot.hu/
 
http://angiekeszrotijai.blogspot.hu/
 
http://rosszatakarom.blogspot.pt/    ez az egyik kedvencem :$
 
Köszönöm szépen a díjat még egyszer, s bár a történetnek lassan vége tudnotok kell, hogy már meg van mi lesz a következő sztori és nagyon remélem, hogy tetszeni fog az is és, hogy nagyon sokan velem tartotok majd :) 
 
Pez
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése