Éreztél már úgy, hogy tudod nagy hülyeség, amit csinálsz mégis csinálni akarod. Voltál már szerelmes olyanba, akivel tudtad, hogy a kapcsolatotok bűnös, beteges és hiba, hogy egymásba szeretettek. Mert ha igen, a történetetek egyezik az enyémmel egy kicsit, de biztos vagyok benne, hogy nem teljesen. Kíváncsi vagy, mi lesz ennek a hülye szerelemnek a vége...? Megtudhatod...

2013. május 29., szerda

5. fejezet ~

Megígértem, hogy hozom az új részt ma este, ha összejön az 5 megjegyzés, ami nagy meglepetésemre össze is jött. Imádlak benneteket! Annyira jól esik, hogy tetszik amit írok és vissza is jeleztek, hogy tetszik. Nagy Harry-s cuppanós puszit küldök minden Édes, Perverz olvasómnak. Ha bármi kérdésetek támadna felém, tegyétek fel bátran : https://www.facebook.com/thekispe?fref=ts itt...vagy: http://ask.fm/fulopppetra itt ;) és kövessetek instagrammon :P http://instagram.com/petrafulopp#
Tartsatok velem továbbra is lesznek még meglepetések..;)
Pez




- Na végre már azt hittük sose nyitjátok ki! Úristen úgy nézel ki, mint aki frissen van baszva. Mit csináltok? - nevetett fel Zayn és Niall.
- Párna csatáztunk! -mondtam lihegve és felhevülten.
- Olyan Styles féle párnacsata? - fordított felém a fejét Niall, miközben levette a kabátját.
Éreztem, hogy kicsit elpirulok, de próbáltam leplezni egy nevetéssel. A két srác szemforgatva lépett be a nappaliba, Harold a kanapén ült, fejét a kezén támaszkodva.
Amint én is beléptem észrevettem, hogy a párnál szanaszét fetrengenek a földön és a fekete ágytakaró sincs már a helyén. Mosolyra húzódott a szám.
- Hello Göndör. - ölelték át egymással Zayn-ék.
- Sziasztok srácok! - erőltetett egy mosolyt a srácok felé, majd felém lépett. - Akkor mi is lesz azzal a teával? - súgott a fülembe. Hirtelen, annyi minden eszembe jutott. Az a perverz mosoly ami a szája sarkán ült csábító volt, mégis egy kissé ijesztő. Pontosan tudtam, hogy nem a teára céloz, hanem amit nem fejeztünk be.
- Szerintem elintézzük később! - kacsintottam. - De most igyunk teát.
Kisétáltunk és mesélni kezdték milyen volt az interjú eleje.
- Hallod az a nő annyira nyomult rád Hazza, hogy azt sem tudtam, hogy a kezét kéne letépni a lábadról vagy a szemét kinyomni a sok kacsintás miatt. - motyogta Zayn és nagyot kortyolt a teába, majd a szájához kapott.
- Még forró! - mosolyodtam el és fújni kezdtem az enyémet.
Figyeltem a mozdulatot, ahogy Harry felemeli a fehér bögrét, csücsörít szájával és lassan fújni kezdi, majd ajkával lágyan érinti a bögre szélét és kortyol. Ádámcsutkája megmozdul, ahogy nyel, aztán kezével tökéletes szájához nyúl és megtörli még teás ajkát. Én szívesen lenyalnám róla a maradékot. - gondoltam magamba és el is vigyorodtam.
- Na és Patrice hogy tetszik a kecó? - fordult felém Zayn.
- Hát ... nagyon tetszik. Bár említhetted volna, hogy kifejezetten pasi lakás. - mutattam a fekete bútorokra.
- Oh. Hát nem tudom, mennyire volt egyértelmű számodra a legénylakás kifejezés. - röhögött fel.
Egyébként annyira nem vészes, sőt nekem teljesen megfelelő.
- Mit csinálsz itt egyedül? De most komolyan nem unod el az agyad két hete? - karolt át Niall.
- Nem sokat vagyok itthon mostanság, inkább csak este és akkor filmet nézek. - böktem ki.
Azt, hiszem még nem említettem meg nekik, hogy sikerült egy állást találnom magamnak.
- Merre vagy egész nap akkor? - bámult meg a szöszi.
- Előfordulhat, hogy találtam magamnak egy munkát. Egy pofás cégnél. - sütöttem le a tekintetem.
Harold ezerszer elmondta, hogy ne merjek munkát keresni, mert majd minden rendben lesz velünk és akármi kell szóljak csak. De én a saját lábamon akarok megélni, nem a bátyám.....vagyis...szóval Harry hátán.
- Milyen munka? - villantotta meg gödröcskéit Harold.
Kicsit féltem, mikor erre rákérdezett. Csoda, hogy még Eleanor nem említette meg neki, különben széttépne most és nem perverz értelemben.
- Hát. Az Elite Model-nél dolgozok, ott ahol El is modellkedik. - mondtam és megkevertem a teámat.
- Modellnek? - makogott Harry.
- Nem takarítónak Harold...még szép, hogy modellnek. - néztem rá.
Láttam, rajta hogy ideges, de csak visszanyelte a kitöréseit.
- Sok sikert Tündérke. - ölelt át Niall.
- Köszönöm. - nyomtam egy puszit fehér arcára, ami másodpercek alatt rózsaszínes árnyalatot vett át.
- Szóval...lenne egy kérdésem Patrice...eljönnél velem kávézni holnap? Vagy sétálni? - Niall.
Nem nézett a szemembe, csak egyik lábáról a másikra lépkedett.
- Szívesen elmegyek. Mikor gondoltad? Tudod én is dolgozok és egyeztetni kell az időpontot. - mondtam poénkodva, felvágósan.
- Nem is tudom....- kezdett bele.
- Ja ráérek.
Mikor ez lejátszódott mindannyian nevetni kezdtünk.
- Mi megyünk is! Csak megakartam nézni tönkretetted-e rózsaszín masnikkal a kan lakásomat. - veregetett vállon Zayn, majd kikísértem őket, és távoztak is a szöszivel.
Visszalépdeltem a konyhába, ahol Harry velem szembe megállt. Egy hajszál sem fért volna el közöttünk.
- Szóval hadd soroljam fel a problémáimat amiért, megfoglak büntetni...először is egy szóval sem említetted, hogy ez Zayn lakása volt. - nyomott egy csókot a nyakamra, pontosan a lila foltra. - Másodszor, modellnek álltál a megkérdezésem nélkül. - csókjával lejjebb haladt és felhajtotta a pólómat, majd derekamat csókolta meg és letérdelt. - Harmadszor pedig randid lesz Niall-el, miközben itt vagyok neked ÉN. - motyogta és kigombolta a nadrágomat.
Harry aki ma nem a bátyám, itt térdel előttem, kigombolt nadrágom előtt és úr isten. Ajka megérinti a szeméremdombomat a fehérneműmön keresztül.
Itt nem állhatunk meg, nekem ennél több kell. Belekapaszkodtam a pólójába és felrángattam, csókjáért esedeztem, de elhajolt. Tényleg kínozni akar. Én ebbe belefogok halni. De én is tudok, olyan mocsok lenni mint Ő. Ha most Ő nem szeretne hozzám érni, kínzásképpen hát akkor majd én is megkínzom egy kicsit. Kulcs csontjához hajoltam és megcsókoltam, azt. Mellkasa megremegett, de itt még nincsen vége a műveletemnek. Hátához nyúltam és pólójába csúsztattam a kezemet, végig simogattam a hátát, közben számmal a nyakára tértem. Kezemet lejjebb vezettem és megmarkoltam a tökéletesen formás fenekét. Keze végül megérintett engem és a fenekemre helyezte, majd combomnál megemelve leterített újra a kanapéra. 
- Ma már másodszorra vagyunk itt, vársz még vendégeket? - lihegett a fülembe, majd megharapta.
Testem összerezzent, majd ellágyult.
- Senkit! Nem akarok beengedni senkit! - motyogtam és még közelebb húztam magamhoz.
Ajka vadul tépte az enyémet és nem akartam megszakítani ezt a csatát, de a pólójától eszeveszettül megakartam szabadítani. Babrálni kezdtem az aljával, mire újra felült rajtam. Ágyéka nekem feszült és önkívületlenül is felnyögtem. A ruhadarabja csak úgy repült a szoba másik sarkába, majd rólam letépte az én fölsőmet is és az is a sajátja mellett landolt. Újra visszatért hozzám és hajamba markolt, nyakamat csókolgatta és egyre lejjebb haladt, a nadrágom szélénél megállt és felnézett rám, kacsintott, majd lehúzta a farmert. Zavarban voltam, nem is kicsit, de a hülye zavaromnál sokkal jobban akartam Őt. Csókunk közben, magunk közé préseltem a kezemet és a nadrágja gombjával vacakoltam. Nem mozdult. Kezem remegett.
Felállt mellém..mármint a lábára és letolta magáról a nadrágot. Egy pillanatra elfordultam, mert nem bírtam nem az alsónadrágjára, vagy is inkább nem bírtam nem arra koncentrálni amit az alsónaci rejt.
- Nem ezt akartad? - kérdezett rá zavarban Harold és már éppen kezdte újra visszahúzni a farmert.
- Ne merd visszahúzni! - motyogtam gyorsan és magamra rántottam.
Vadul csókolóztunk és újra éreztem a dudort. A dudort ami miattam volt a boxerében. Nem volt rajtunk semmi más, csak fehérneműink.
Ahogy nekem simította kemény férfiasságát, hátrahajtott fejjel nyögtem fel. Az alkalmat kihasználva nyakamat csókolta végig újra és újra, ahogy magát hozzám dörzsölte élvezetes volt. Még szebb volt nézni közben, ahogy Őt is verejtékek százai lepik el, ahogy ajkát nyögések hagyják el. Szépen lassan a nyögések egyre gyakrabban hagyták el szánkat. Belepték az egész nappalit. Percekkel később Harold nadrágját ellepte az élvezete, ami számomra is megadta a csillagos eget. Egyszerre élveztünk el.
- Ez iszonyatosan furcsa volt...de kijelenthetem az eddigi legjobb voltál! - lihegte.
Jól estek a szavai, de a lelkifurdalás annyira mégsem esett annyira kellemesen. A saját testvérem juttatott a csúcsra.
- Nekem is jól esett. - gördültem rá mellkasára, ujjaival gerincemet simogatta ami mélységes álomba ringatott.

7 megjegyzés:

  1. egy kicsit sem lett perverz.. neem,dehogyis!:) de alig várom a kövit!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. direkt szerettem volna valami perverzebb blogot létrehozni :) remélem sikerült ;)

      Törlés
  2. Ahh te perverz c: azonnal akarom a következőt.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett!!! Várom a kövit siess!!!!

    VálaszTörlés
  4. Wááá :$$ Nagyon jó lett :D

    Amúgy, ha gondolod (felajánlást teszekXD) csinálhatok neked fejlécet. :) Állítólag tudok jókat, szóval nem probléma, persze csak ha gondolod :)

    VálaszTörlés
  5. De kib*szottul perverzül rohadt jó lett isteneeem, imááádom*o* Annyira izgi és furin jóóó <3 Köviit :)

    VálaszTörlés