Éreztél már úgy, hogy tudod nagy hülyeség, amit csinálsz mégis csinálni akarod. Voltál már szerelmes olyanba, akivel tudtad, hogy a kapcsolatotok bűnös, beteges és hiba, hogy egymásba szeretettek. Mert ha igen, a történetetek egyezik az enyémmel egy kicsit, de biztos vagyok benne, hogy nem teljesen. Kíváncsi vagy, mi lesz ennek a hülye szerelemnek a vége...? Megtudhatod...

2013. június 18., kedd

12. fejezet ~ (+18)

*Niall szemszög*

A film végére elaludt, így hát leállítottam a videónkat és én is bebújtam mellé az ágyba. Gyengéden átkaroltam és egyik karjával rögtön megfogta kezemet. Imádom. Beleszerettem. 
Az éjjel közepén hangos nyögdécselésre ébredtem, ahogy felnyitottam szemem észrevettem barátnőm izzadt homlokát és azt, ahogy fejét jobbra-balra forgatja miközben, hangot ad ki magából, aztán szeméből könny csordult ki és úgy döntöttem felébresztem.
- Drágaság!? Ébredj fel! Csak rossz álom! - mondogattam neki, miközben karját simogattam.
Pillanatokon belül felfigyeltem zöldes barna, könnyes szemére. Fejét felém fordította és sírva magához ölelt.
- Itt vagy! - hajtogatta egyfolytában. Ahogy magához ölelt éreztem, hogy teste a szó szoros értelemben forró.
- Jól érzed magad? - kérdeztem meg tőle és kitűrtem izzadt haját az arcából. Megtörölte könnyes szemét és orrát, majd felnézett rám.
- Minden rendben van. - rekedtes hangon, aprócska mosoly mellett szinte csak lehelte a szavakat.
- Elmegyek a lázmérőért! - mosolyogtam fel rá, és elakartam szaladni a konyhába a lázmérőért, de Patrice elkapta a csuklómat.
- Menjünk együtt ! - mondta ijedten.
Lemerem fogadni, hogy benne voltam a rémálmában. Kezemet megfogta és együtt indultunk le a lépcsőn. Lehuppant a kanapéra én pedig gyorsan elmentem a mérőért. Visszaérve, leültem Pat mellé és megmértem a lázát.
- Mit álmodtál? - kérdeztem meg mélyen a szemébe nézve.
Tekintetét újra könny borította el, majd letörölte azokat mielőtt kifolytak volna.
- Elraboltak és megakartak ölni. De tudom, hogy butaság.....- motyogta kipirult fejjel.
- Itt vagyok és megígérem soha nem fognak elvinni! - nyugtatgattam meg, majd kivettem a lázmérőt és rápillantottam a kijelzőre.  - 39,4. Hozok neked vizet, ne menj sehova. - kacsintottam felé és elszaladtam a konyhába. Felkaptam a lázcsillapítót és egy poharat tele töltöttem hideg vízzel, mire visszaértem. Patrice sírt.
- Hoztam ilyen izékat...szedd be! - motyogtam egy ásítás közepette. - Ne sírjál...mi a baj? 
Nagyot kortyolt a vízből és lenyelte a gyógyszert, nagyot sóhajtott.
- Bassza meg Niall Horan...én beléd szerettem.....- felnevettem a káromkodásán.
- Neked nem tesz jót ha lázas vagy. - röhögtem fel. - De én is nagyon szeretlek. 
Felkaptam karjaimba és meglepetten nézett rám. Felvittem vissza a szobába. Leültem az ágyba de ölembe hagytam Pat-et, nyugisan szundított el, majd befektettem az ágyba és mellé bújtam.


*Reggel Niall szemszöge*

Felébredve Patrice-t nem láttam magam mellett.
- Patrice? - kérdeztem fel, a válasz pedig a fürdő szombámból jött.
- Ne gyere be! - kiáltott ki. 
Hangjából kihallatszott az aggodalom. Gyorsan pattantam ki az ágyamból és lenyomtam a kilincset.
- Engedj be! 
- Nem...nem jöhetsz be! Így nem láthatsz! 
- Patrice Styles...most azonnal nyisd ki azt az ajtót. - erősen kezdtem ütögetni az ajtót, de barátnőm még mindig nem nyitotta ki,ekkor jutott eszembe a szekrényben lévő pót kulcs.
Benyitottam és fájt látnom barátnőm sápadt mégis izzadó arcát, haja kócosan állt minden felé, és a wc mellett térdelt.
- Nem megmondtam, hogy ne gyere be? - takarta el fejét a kezével.
- De mondtad....csak éppenséggel leszarom, mert segíteni akarok! 
- Ne nézz rám, mert úgy nézek ki mint egy darab szar. - gügyögte keze mögül.
Apró kezét eltettem az arcától és bele néztem zöldes szemébe.
- Gyönyörű vagy, még így is. - mosolyogtam rá és puszit nyomtam homlokára.
Halkan kuncogott fel. 
- Mi folyik itt? - lépett be Louis a szobába.
- Patrice eléggé szarul van. - mutattam rá barátnőmre.
- Mi a baj Tündér? - kérdezte meg egyik legjobb barátom Pat-et. Leguggolt mellénk és csak bámulta az eléggé beteg leányzót mellettem.
- Nem tudom...hánytam. - mondta teljesen természetesnek véve Patrice.
- És ezt csak így? Jobb lesz ha orvoshoz viszünk! - motyogta Lou.
- Ne csak orvoshoz ne! Könyörgök! - tette össze két kezét barátnőm.
- Jó..kérlek Louis csinálj egy kancsó teát! - küldtem ki barátomat, felemeltem barátnőmet és az ágyra fektettem, felé hajoltam, hogy csókot nyomjak ajkára de mellkasomnál eltolva, megakadályozta a közelségemet.
- Mi a baj? - kérdeztem és összevontam szemöldökömet.
- Egy nem akarom, hogy elkapd, kettő az előbb hánytam...- pirult el Pat arca.
- Nem érdekel. 
Elvettem barátnőm apró kezeit a mellkasomról és csókot nyomtam ajkára, derekán pihetettem tenyeremet, majd felfedező útra tértem és toppja alá csúsztattam be kezemet.  Ahogy már másodszorra simítottam végig a területen, Patrice a számba nyögött, amitől én eléggé beindultam. 
Gyorsan felkeltem és Pat értetlen tekintetével találkoztam össze, az ajtóhoz rohantam és gyorsan bezártam, ekkor pedig a csodálatos leányzóm nevetésétől lett hangos a szoba. Vissza térve mellé, ráültem csípőjére és onnan csókoltam tovább, keze megtalálta pólóm alját és egy gyors ütemben letépte rólam, én is nem éppen könnyes búcsút vettem, a fekete topptól. Csodálatos mosolyától és gyönyörű szép zöld szemeitől teljesen elvesztettem az eszemet, de még mielőtt elmélyedtem volna a smaragdzöld tekintetben, fordított helyzetünkön és most már az Ő lábai vették körül csípőmet. Kezét végig vezette felsőtestemen, én pedig óvatosan markoltam meg derekát. Ujjammal megtaláltam a fehérneműjének szélét és aprót rántottam rajta, mire Patrice arca rózsaszín színűre változott és megemelkedett rajtam egy kicsit, így megtudtam szabadítani a számomra már kellemetlen ruhadarabtól, Ő sem tétlenkedett így alsónadrágomtól másodpercek alatt megszabadított.
Patrice nyakamnál csókolt meg majd mellkasomon haladt egyre lefelé, ágyékomnál tartott éppen, amikor is kopogást hallottunk meg az ajtótól. Patrice felkapta a fejét rólam, és rám nézett. Elkapta a mellettem lévő takarót, majd magára csavarta és az ajtóhoz tipegett, csak hallottam ahogy kattan a zár és az ajtó nyikordul.
- Szia húgi meghoztam a - nagy csend - a teát. - hallottam meg Harry rekedt hangját. 
- Uh, köszönöm. - felnézve az ágyról láttam Harold értetlen tekintetét, és ahogy Pat átveszi a tálcát, az ajtó csak épp, hogy ki volt nyitva.
- Látom jobban vagy! Ti....most....éppen? - habogott össze-vissza.
- Jobban..- mosolyodott el Pat, miközben rám pillantott, majd vissza nézve bátyjára becsukta az ajtót.
- Köszi a választ. - röhögött fel, most már az ajtó mögül Hazza.
Patrice lerakta az asztalra a tálcát, és rám nézett.
- Mondd, hogy nincs kedved teázni. - mosolygott rám és ledobta magáról a takarót. Olyan volt, mint valami el gyepert szex film egyik ultra vagáns jelenete, és erre valószínű Ő is rájött, mert nagyot nevetett. Feltérdeltem az ágyon és magamhoz húztam szexistennőmet. Karját nyakam körül fonta körbe és ujjai a szőke tincseim közt köröztek,kezemmel végigsimította gerincén, közben pedig hátra dőltem. A lány akit már évek óta szeretnék magam mellett tudni, most itt fekszik rajtam teljesen meztelenül, és szíve, lelke, teste, mindene az enyém. 
- Szeretlek. - mondtam bele szájába, Ő pedig feljebb emelte fejét és a zöld szempár, kék szemembe fúródott. 
- Én is...- mondta ki. 
Közénk nézett és szeme felcsillant, ahogy farkamra tekintett, kissé talán elpirultam. Miközben felnézett rám és elbűvölt szemeivel, keze megtalálta a Kincsemet, és a váratlan érintéstől hatalmasat nyögtem. Száját harapdálta, ahogy én éppen keze között élvezek el. Orgazmusom eredményét, hasamról, lenyalta én pedig elkerekedett szemekkel néztem, hogy mit hozott ki belőlem perceken belül.
- Ezek a szemek egyszer megfognak engem ölni Patrice Styles. - lihegtem és felülre kerültem, újra. 
Végig pásztáztam forró testén,ebben a pillanatban nem érdekelt, hogy a láztól vagy a vágytól forró-e teste. 
Kíváncsi voltam, vajon feltudnám-e használni az Ő trükkjeit, így hát mélyen belenéztem szemébe és nagyon úgy tűnt el is veszett benne, ujjammal csiklóját kezdtem ütemesen dörzsölni, Patrice pedig hátradöntött fejjel élvezte amit nyújtok neki, idővel később egyik ujjamat dugtam fel neki, egyszer csak felnézett rám.
- Niall Horan nem vagyok már szűz....!! - kiáltott fel, nyöszörögve. Nevetnem kellett türelmetlenségén, de felnyomtam neki még egy ujjamat, majd még egyet. A nyögései egyre hevültebbek lettek és egyre hangosabbak, kezdtem úgy érezni az egész ház hallani fog bennünket, de nem érdekelt.
- Niaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall! - kiáltott fel orgazmusa közepén Pat. 
Barátnőmből kikelt a kisördög és rám vetette magát, vadul csókolt és nagyon tetszett, hogy abszolút nem volt finomkodó. Körmével végig karmolt derekamon és már most éreztem, hogy ennek bizony nyoma marad, viszonozva a megjelölését, nyakára tapadtam. Szívni kezdtem és aprócskát bele is haraptam. Újra készen álltam, és barátnőm lassan rám helyezkedett, felnyögött, ahogy teljesen rám ült. Ujjamat derekába mélyesztettem és még jobban imponáltam a csípő mozgására. Haja csodálatosan omlott végig testén, és nem bírtam megállni, hogy ne húzzam meg egy kicsit. Hátra nyúlva elértem göndörödő hajtincsét, és kissé meghúzva feje teljesen hátra döntődött. 
Egyre lomhábbak lettek mozdulatai, így újra én lehettem a főnök. Óvatosan ráfeküdtem testére és könyökömön megtámasztottam magam. Most kevésbé voltunk vadak, sokkal inkább szenvedélyesek voltunk, romantikusak,de rágyorsítottam egy kicsit a tempóra.
- Niall...én már nem bírom túl sokáig...- lihegte.
- Shhhhhh...én sem! - nyöszörögtem.
Szinte egyszer ragadott el minket az orgazmus, ami még gyönyörűbbé tette az első szeretkezésünket. Mellén egyenlítettem ki levegő vételemet és hallgattam az Ő egyre megnyugodó szívveréseit. 
Felkelt alólam én pedig felültem az ágyon. Lassan sétált el az íróasztalig, megállva előtte magára vette francia bugyiját.
- Most már van kedved teázgatni ? - kérdezte nevetne. 
Magamra vettem alsónadrágomat és amíg én a bögrébe töltöttem a teát, Pat felvette a toppját. Átnyújtottam neki a bögrét és egyszerre kortyoltunk bele, majd egymásra mosolyogtunk.
- Ez igencsak kihűlt. - nevettem fel. 
Magamhoz húztam egy csókra, majd kisétáltunk a szobából a konyhába. Mindenki ott ült, éppen beszélgetve.
- Nagyon jól áll neked a most lettem megbaszva haj. - kacsintott rá Louis, Patrice-re, akinek arca tűz vörös lett és gyorsan hajához kapott.
Mikróba tettem a teát, miközben hallgattam a cinkeléseket.
- Oh Niall...ne hagyd abba..- dugta meg a párnát Zayn.
- Ilyet nem is mondtam. - tette csípőre a kezét barátnőm, nekem pedig nevetnem kellett.
- Ezekkel a szemekkel megfogsz ölni egyszer Patrice Styles. - utánozta szavaimat Perrie.
- Már nem azért de ti miért nem basztok egyet inkább, mint hogy a mi akciónkat hallgatjátok? - tette fel a kérdést Patrice. Eddig bírtuk. Mindannyiunkból feltörekedett a nevetés. 
- Niall Horan nem vagyok már szűz!! - játszotta el saját húgát, Harry.
Jókat mulattunk magunkon. 
- Menjünk vissza! - kapaszkodott meg kezembe Patrice, miközben mindkettőnknek meg volt már a teája.
- Oh ráadás menetet szeretne a pici lány? - húzogatta a szemöldökét Liam.
Már nem figyeltünk oda, a cinkekre. Ujjainkat összekulcsolva igyekeztünk fel a szobába.
- Melyik filmet nézzük meg? - kérdeztem miközben egyik kezemben a Titanic volt a másikban pedig a Másnaposok. 
- Nekem mindegy. - rántotta meg vállát a török ülésben ülő, teázgató barátnőm.
Betettem a Titanicot, s bár ki nem állhatom ezt a filmet, Pat-tel jó móka volt végig nézni. 

5 megjegyzés és 3 feliratkozó után jön a következő rész ;)
Pez

5 megjegyzés:

  1. most lettem megbaszva haj...xddd nagyon nevetek..xDDDDD dilis<3
    TUTI TERHES.
    kövit holnap!!!!
    xx,Erzsi

    VálaszTörlés
  2. Ez k*rva jó.lett*o* Imádom :) ennél jobban.nem is írhattad volna le :D*-* megérte várni rá :P

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó lett!!! Imádom a blogod siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  4. Lou!.. xdd ezek a cinkelések nagyon jók!:) de még mindig a legjobb blog! Siess!:D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett csak kéne bele egy kis bonyodalom :)

    VálaszTörlés