Éreztél már úgy, hogy tudod nagy hülyeség, amit csinálsz mégis csinálni akarod. Voltál már szerelmes olyanba, akivel tudtad, hogy a kapcsolatotok bűnös, beteges és hiba, hogy egymásba szeretettek. Mert ha igen, a történetetek egyezik az enyémmel egy kicsit, de biztos vagyok benne, hogy nem teljesen. Kíváncsi vagy, mi lesz ennek a hülye szerelemnek a vége...? Megtudhatod...

2013. június 2., vasárnap

8. fejezet~ (+18)

- Niall? Te...te összejöttél Niall-el!? - tette fel a kérdést, keze lesiklott a vállamról.
- Igen..talán baj?
- Nem dehogyis..éppenséggel örülök neki, mert én is randiztam ma az egyik volt osztálytársunkkal Sonja-val.
Örültem sőt mi több meg könnyebültem, hogy neki is és nekem is van valakim.
- Nem alszol ma itt? - kérdezte Niall.
- Öhm nem hiszem. - motyogtam habozva.
- Oké tudom, hogy Zayn lakása tökéletes, de mivel jobb egyedül aludni, mint velünk? - kérdezte Perrie mosolyogva.
- Rendben. - sóhajtottam egy nagyot.
Leültünk a nappaliba.
- Mi lenne ha játszanánk!? - pattant fel El mellől Louis. - Szerintem üvegezhetnénk! Utoljára a turné buszon játszottuk. - hadarta gyorsan.
Mindenkinek kedve támadt az idióta játékhoz. Liam vissza is tért egy pezsgős üveggel. A játékmester azaz Louis kezdte a forgatást és az üveg egyenesen barátnőjénél állt meg.
- Felelsz vagy mersz édes? - kérdezte olyan szexis hangon.
Barátnőm arca teljes vörös színt vett fel, mosolya pedig vakító fehéren ragyogott barátjára.
- Merek. - mondta ki csukott szemmel.
Lou pár perc gondolkodás után készen állt a feladattal.
- Na drágám, ezt most megszoptad! - kacsintott rá Eleanorra és maga mellé húzta, percek alatt eltűntek egy szobába, mi pedig hangos nevetést hallattunk.
- Akkor folytassuk nélkülük!
Zayn forgatott és rajtam állt meg az üveg. Nagyot nyeltem.
- Felelsz vagy Mersz Tündérke!? - vigyorgott rám.
- Felelek.- vágtam rá.
- Mit érzel Harry iránt? - tette fel a kérdést. Miért nem választottam inkább a Mereket? Én erre nem akarok válaszolni.
- Semmit! - mondtam közömbösen.
- Semmit? - ismételte meg szavamat Zayn.
- Semmit sem.
Megpörgettem az üveget....Harold a következő.
- Felelsz vagy Mersz? - kérdeztem a már megszokott kérdést.
- Merek.
 Nem is tudom mi lenne számára nagyon merész feladat.
- Nyiss be Louis-ékhoz! - kiáltott fel Niall.
Nevetések százai töltötték be a nappalit, ahogy Hazza halkan lépkedett az ajtó felé. Mikor odaért és lenyomta a kilincset, ránk nézett és vissza fojtotta a nevetést. Belépett az ajtón és magára csukta.
- Jézusom Harry.......te normális vagy? - hallottuk meg Eleanor, nyögdöső hangját.
Röhögőgörcsöt kaptunk mindannyian. Visszaültünk a helyünkre és Harry pörgetett. Nem igaz...ez én vagyok...megint.
- Felelsz vagy Mersz?
- Merek.....-
- Uh..nem tudod mit vállalsz! - nevetett fel Harry. - Tapizd le Niall-t.
- Hol? - kérdeztem naivan.
- OTT!!!!! - bólogatott Harold.
Fejem vörös színűre változott és rögtön leizzadtam. Niall se mert rám nézni, inkább elfordította a fejét. Felkeltem a helyemről és jelenlegi barátom ölébe ültem, kezemet végig vezettem mellkasán és egyre haladtam lejjebb és lejjebb, majd a nadrágja tetejénél megálltam. Kék szemével, zöldes tekintetembe nézett. Apró mosoly jelent meg szája szélén, kezemet pedig a Célhoz irányítottam. Ajka az enyémre tapadt én pedig óvatosan rámarkoltam szerszámára.
- Khm....- krákogott fel zavartan Zayn.
Kiszálltam Nialler öléből és visszahuppantam a helyemre, de még alig foglaltam el a helyemet, amikor Harry felrántott.
- Gyere csak velem...beszélnem kell veled! - suttogta.- Majd lassan jövünk...de beszélnem kell a húgommal. - motyogta oda a többieknek és magával húzott a szobájába.


- Nem érzel irántam semmit? Niall a pasid....és előttem fogdostad....Majd én megmutatom neked! - mormogta és erőteljesen a falnak nyomott.
Tetszett, amit csinál...nem finomkodott. Vadul csókolt meg és letépte magáról a pólóját. Hajamba túrt és az ágyára lökött. Egy kis mosoly terült el arcomon.
- Ne mosolyogj! Megfoglak baszni....érzésekkel együtt! - rám vetette magát, de előtte levette rólam a ruhámat.
Nyakamat kezdte szívni és élveztem, ahogy a fájdalom átjárja a nyakam területét. Felnézett rám és ajka újra enyémnek tapadtak. Keze végig vándorolt meztelen derekamon és csípőm az irányításom nélkül Harry ágyékának dőlt. Haroldból egy hangos, erőteljes nyögés tört fel, amitől még jobban beindultam. Keze közénk férkőzött és fehérneműmön keresztül izgatni kezdett.
- Olyan nedves vagy, hogy ezek után nem mondhatod, hogy nem érzel semmit. - suttogta a fülembe. Gondolkodás nélkül az Ő fülébe haraptam, gyengéden és így újra hallhattam a nyögéseit.
Nadrágjától megszabadultam, majd a boxerétől is, így találkoztam a "kis" Harry-vel. Életemben talán először, néztem így, ahogy most.
- Te jössz! - közölte és nem túl fájó búcsút vett a csipkétől, majd a melltartómtól is.
Egy ideig tekintete elidőzött rajtam, és kezdtem kellemetlennek érezni.
- Csodálatos vagy! - suttogta és felém magasodott. Végig simítottam tetkózott felsőtestén, és minél hamarabb magamba akartam tudni.
Nyakamat újra csókokkal borította el és egyre haladt lejjebb. Combom belsejét végig nyalta, majd kényeztetni kezdett, először csak egy ujját dugta fel, hüvelyk ujjával pedig csiklómat vette kezelésbe. Mutató ujjához csatlakozott a következő ujja is. Hátam ívbe feszült az élvezettől, lenéztem és megláttam csodálatosan csillogó zöld szemeit. Engem bámult...bámulta, ahogy élvezem, amit csinál velem. Hüvelyujja elmozdult és nyelvét éreztem meg magamon.
- Úristen! - nyögtem fel, egy halk rekedtes nyögés hagyta el a száját, én pedig elélveztem. Lenyalta ujjáról a nedvemet és felült hozzám.
- Tetszett? - kérdezte, de válaszul csípőjénél fogva magamhoz húztam. Csókot nyomtam vöröses ajkára, és kezemet a férfiasságára vezettem, fel-le mozgattam, amitől Mr. Bátyus a számba nyögött. Nyelve áttört számba és szájpadlásomat simogatta végig, majd hátra döntött fejjel élvezte, ahogy kényeztetem. Percekkel később számba élvezett, amit büszkén nyeltem le.
- Utállak amiért azt, mondtad nem érzel semmit! - motyogta és hátamra lökött. A fiókba nyúlt és fogával tépte fel az óvszeres zacskót. - Utállak amiért Niall-el jársz...Utállak! - kiabálta, miközben magára helyezte az óvszert.
Szerszámát a nyílásomhoz tette, majd belém vezette magát. Felkarjába kapaszkodtam a kis fájdalomtól.
- Mindjárt megszokod...csak kérlek ne sírj! - suttogta. Igaza volt, fájdalmamat élvezet vette át.
- Utállak amiért a bátyám vagy! - kiáltottam fel. - Ki nem állhatlak...!
Fordítottam helyzetünkön, így én lehettem felül. Egy nyolcast írtam le a csípőmmel, Harold pedig fejét jobbra-balra forgatta, kezét felvezette a derekamra és Ő diktálta az ütemet.
- Harry!! - sutyorogtam hozzá, mikor megéreztem az ismerős Édes érzést.
- Patriiiice! - sikított fel, mikor elélvezett, amelytől én is átadtam magamat, és Harold mellkasára rogytam.
Hallottam szívének heves dobogását, ahogy kifújta a levegőt, fújta a hajamat, majd egy puszit nyomott homlokomra. Egy idő után, szíve is lenyugodott és a levegőért sem kapkodott annyira.
Felkeltem róla és úgy döntöttem visszahúzom a ruháimat.
- Tudod.....ez....fantasztikus volt...de maradj Niall-nél....én is megtartom Sonja-t...! - mondta halkan, reménykedett benne hogy nem fogom meghallani....de hallottam.
Válaszul rámosolyogtam. A tükörbe pillantva felfedeztem kócos hajamat, amelyet gyorsan helyre raktam.
Kiléptünk a fülledt, forró szobából. A többiek nagyon nevettek, ha jól látom éppen Perrie csinál valami hülyeséget. Odaérve, mindenki ránk nézett.
- Ki tudtatok békülni? - kérdezte meg Niall, miközben megfogta a kezemet. - Idekint csak azt hallottuk, hogy Utállak...meg Utállak.
Egymásra néztünk, Harry csillogó szemekkel és gödröcskés mosollyal nézett felém.
- Ki! - kacsintott rá a többiekre a fürtös, majd folytattuk tovább a játékot..

4 megjegyzés: