Éreztél már úgy, hogy tudod nagy hülyeség, amit csinálsz mégis csinálni akarod. Voltál már szerelmes olyanba, akivel tudtad, hogy a kapcsolatotok bűnös, beteges és hiba, hogy egymásba szeretettek. Mert ha igen, a történetetek egyezik az enyémmel egy kicsit, de biztos vagyok benne, hogy nem teljesen. Kíváncsi vagy, mi lesz ennek a hülye szerelemnek a vége...? Megtudhatod...

2013. június 22., szombat

13. fejezet ~

*Patrice szemszöge*

Reggel a telefonom hangos zenéje keltett fel. Anya.
- Szia anyu. - köszöntem fel, kómás, rekedtes hangon.
- Hallottam beteg vagy kincsem! Holnap lenne egy családi vacsora a kertben, ha gondolod és ráértek gyertek el Harry-vel, és persze csak akkor ha jobban vagy. - hangja lány volt, megnyugtató és könny szökött a szemembe.
Milyen régen láttam!
- Ott leszünk! Ha jól tudom Hazznak sincsen semmi dolga. - suttogva beszéltem tovább, hiszen barátom még nagyban szundikált mellettem.
Kiléptem a puha ágyból, megnyújtóztam és csendes léptekkel távoztam a szobából. Kilépve hallani lehetett a nappaliban történő nevetéseket. Gyorsan leszaladtam és felfedeztem Harold csupasz fenekét. Kuncogni kezdtem mire bátyám megfordult.
- Jó reggelt húgi. - vigyorgott és közben magára vette kockás alsóját.
- Mi a francot csináltok itt? - kérdeztem hunyorogva.
- A srácokkal hülyültünk. Jókor jöttél. Eddig senkin nem volt nadrág, a bátyád hátsófelét pedig már amúgy is láttad. - kacsintott felém.
- Anya hívott. Holnap családi vacsi van és szeretné, ha mindketten ott lennénk. - tereltem el a témát, minél hamarabb.
- Ez az! Végre eltudok menni. Nincs semmi dolgunk ugye srácok? - fordította el fejét és göndör fürtjei lobogni kezdtek.
- Nincsen semmi dolgunk Mr. Formás Fenék. - röhögött fel Louis, aki éppen teáját szürcsölgette.
Bólintottam egyet, majd a konyhába battyogtam egy kis reggeliért.
A hűtőbe nagyjából semmit nem találtam, majd rájöttem, hogy igazából nem is vagyok éhes.
- Segíthetek? - kérdezte Harry, aki most lépett be a konyhába.
- Nem kell, megoldom...nem tudom miért szerelitek, mindig ilyen magasra a polcokat, hogy sose érjek el egy rohadt bögrét. - mérgelődtem és hopp, meg is van a bögre.
A tea elkészítése gyerek játék lett volna, ha nem fáj mindenem.
- Megcsinálom add ide azt a bögrét! - nyújtotta felém a kezét Harold.
- Nem majd én, mindent elintézek! - magyaráztam.
Harry kitépte a kezemből a bögrét lerakta a pultra, majd engem felkapva leültetett a bár székre.
- Ne mozdulsz meg! Világos?
Megforgattam a szememet és ráhagytam a teám elkészítését.

Kezemben a forró teával, léptem be a szobába, ahol Nialler még aludt.
- Drágaság! Itt lenne az ideje felkelni! - simítottam végig fehér arcán. Szája mosolyra húzódott, majd megvillantotta kék szemét.
- Hoztam fel teát. - adtam át neki a bögrét.
Nem kívánom a teámat se, szóval inkább igya meg Ő.
Miközben bekortyolta barátom a Hazza által kreált innivalót, megkérdeztem tőle, hogy lenne-e kedve eljönni velem a holnap családi party-ra, hiszen mégis csak a barátom és anyának is beakarom mutatni..nem mintha nem ismerné, de eddig csak Niall Horan volt a banda tagja,most pedig Niall Horan a banda tagja és Patrice Styles barátja. 
- Nagyon szívesen elkísérnélek, de meglátogatom anyut Edgeworthstown-ban. - ajkát lebigyesztette,miközben hozzám beszélt, majd tökéletes ajkát újra a bögrének érintette és megízelte a teát.
Ahogy ezt megfigyeltem, megnyaltam alsó ajkamat. Nagyot koppant az aranyos kutyás bögre a komódon. Niall egyetlen mozdulattal magára húzott és csókolni kezdett. Kisebb mosolyra húzódott szám, a hirtelen fellángolásától.
A nap nagy részét leginkább film nézéssel töltöttük.


*Másnap*

- Drágám nekem el kell indulnom. - hallottam meg Nialler lágy hangját, nagyot szippantottam a levegőből és beszívtam férfias illatát. Végig simított arcomon, majd puszit nyomott homlokomra.
- Felkelek! - kiáltottam fel, nevetve.
Lekísértem az ajtóhoz, fekete bőröndjét gyorsan az autójába hajította, majd vissza jött hozzám.
- Vigyázz magadra! Érezd jól magad. - ölelt át.
Mondatait elmém elraktározta.
- Te is ! Puszilom Maurát. - mosolyodtam el.
- Én is Anne-t! Szeretlek. - csókolt meg.
Az ajtójába ülve, intett egy utolsót, majd figyeltem ahogy eltűnik az autó az utca bal kanyarába.
Visszamentem a házba, ahol már mindenki nyüzsgött.
Zayn is meglátogatja a szüleit és Perrie is megy vele. Louis, Eleanorral megy Párizsba valami romantikus kiruccanásra. Liam pedig az újdonsült barátnőjével Ashley-vel tölti az egész hétvégét.
Tehát csak én és Hazz maradtunk a házba.
Mivel bátyám még aludt, gondoltam meg lepem egy kis reggelivel. A tojásrántotta pedig ideálisnak tűnt, egy jó kis tea mellé.
Beraktam Lana Del Ray albumát és a nyugalmas zenére, vertem fel a tojásokat. Közben néha énekelgettem is, sőt táncra is perdültem fakanállal. De melyik csaj nem kezd el táncolni, kedvenc zenéjére.

Elkészültem. A kaját tányérra tettem, a elkészítettem Harry kedvenc citromos teáját. Tálcára téve, lassan sétáltam fel a lépcsőn. Koncentráltam nehogy elessek. Benyitottam a faajtót és mindent ellepett a sötétség. Le voltak húzva a redőnyök. A ruhák szana-szét dobálva a földön feküdtek. Ha eddig nem estem el, akkor majd most..- gondoltam magamba,de szerencsére elértem Harold ágyáig botlás nélkül.
Hazz nyakig be volt takarva. Egy kisebb gombócba aludt a fal felé fordulva. Haja kócosan terült el a párnán.
- Itt az ideje felkelni. - simítottam végig hátán.
Felém fordult és elkapta kezemet. Ujjainkat összekulcsolta.
- Feküdj be mellém. Csak egy tíz percre. Kérlek. - hallatta meg velem rekedtes hangját.
- Ki fog hűlni a reggelid. - motyogtam.
- Csak tíz percet kérek, melletted. - szemét még mindig nem nyitotta ki.

A tálcát leraktam a földre és bekuporodtam bátyám mellé. Felé fordultam és néztem, ahogy arca mosolyba fordul. A gödröcskék megjelentek. Karját átdobta rajtam és mellkasára vont. Beszívtam a Harry-s fűszeres, férfias illatot. A pillangók a hasamba életre keltek. Nem úgy, mint Niall-nél, nála olyan más. Kezemet átvezettem Hazz testén, és vállánál megpihentettem. Csak feküdtünk. Mégis megigéző volt.

- Mi a reggeli? - kérdezte meg alólam Harold.
- Tojás rántottát csináltam és teát. - motyogta bele pólójába.
Kezét államhoz emelte és arca felé fordította. Tudtam mi következik. Feljebb másztam, Ő pedig felemelte fejét. Orra súrolta az enyémet. Csókja felpezsdítő volt. De könny szökött a szemembe. Szeretem Niall-t.
Hüvelyk ujjával letörölte a könnycseppet és rám mosolygott.
- Testvérek vagyunk és Niall-t úgysem érdekli mi van köztünk. - suttogta.
Butaság amit csinálunk, tisztában vagyunk vele, de valahogy a vágy erősebb, mint az eszem.
Csak bólintottam egyet. Felültem és felemeltem a reggelijét.
- Isteni! Mint mindig! - motyogta teli szájjal. - Mit veszel ma fel? - kérdezte rá utoljára.
- Fogalmam sincs. Van az a bordó ruhám, talán azt. - mosolyogtam fel rá.
- Akkor az én öltönyömhöz, bordó nyakkendőt veszek fel. - vigyorgott rám.
A kellemes reggel után, közös fürdés és együtt öltözködés következett.
Belebújtam vörös ruhámba, felvettem hozzá, a fekete cipőmet és fekete táskát választottam hozzá. Bordó körmöm és vörös rúzsom teljesen összhangba volt a szettemmel. Hajamat nem kellett begöndörítenem, hiszen alapból hullámos.
Lesétáltam a lépcsőn és ott vártam Harold-ot.
Ahogy a lépcső tetején állt, olyan  volt mint valami álom. Egy csodálatos mégis bonyolult álom. Lakk cipője, fekete öltönye és bordó nyakkendője, teljesen hozzám illett. Haja, mint mindig kócos volt és göndör, enyhén hátranyalva.
- Ez ma a mi tündérmesénk! - mosolygott rám, kezéből átnyújtott egy vörös rózsát, amit nem értettem, de elpirulva át vettem.
- A mi titkos tündérmesénk! - kacsintottam rá.
Mielőtt kiléptünk volna a házból csókot nyomott ajkamra.
Az autóba kellemes csend uralkodott, csak a CD-n éneklő Stevie Wonder hangja uralkodott.

Megérkeztünk a anyuékhoz. Már sötét volt, csak a világító lampionok látszottak, amiket a fákra, ereszre, erkélyre akasztottak. Gyertya fény világította meg a bejáratot. Harry kinyitotta nekem az ajtót és egy alig látható puszival illette meg arcomat. Kikászálódtam a csoda járgányból és bátyámba karolva, bebillegtünk anyuékhoz. Az egész család a kertben mászkált. Mindenki kezében pezsgős pohár. Akárkivel beszélgettünk mindenki Harry-t dicsérte. Tegyük hozzá, hogy már megszoktam.
- Csak úgy ragyogsz Pat. Mi van veled kislányom? - jött oda mellém anyu.
Szépen mosolyogtam rá.
- Szerelmes vagyok! - ejtettem ki szavaimat a számon.
- Oh! Na és ki a herceged? - kérdezett bele.
Herceg? A mai estém hercege Harold...de ezt nem mondhatom.
- Niall..és nem herceg! Ő szívem királya. - úgy beszéltem, mint a tinipicsák, akik azt hiszik megtalálták a Nagy Őt.
- Annyira örülök. - ölelt át anya.
- Hát még én. - fújtam ki a levegőt és mosolyogtam fel.
Anya elment, mert nagybátyám szokásához híven a tóba akart fürdeni. Azt hiszem sokat ivott.
Megjelent még mindig tökéletes bátyám.
- Ma kifoglak engesztelni amiért, mindenki velem foglalkozik ma éjjel! Ha hazaértünk csak VELED foglalkozok, te pedig tűrni fogod. - suttogta fülembe.
Legszívesebben kézen fogtam volna és felrohantam volna vele, régi közös szobánkba. De nagy lett volna a kockázat, hogy a család benyit.
- Kicsinálsz! - suttogtam vissza.
Egy ideig el szórakoztunk, majd mikorra már mindenki elfáradt mi is haza vettük az irányt.
Harry szépen vezetett volna hazáig, de nem vagyok a türelmes típus. Kezemet végig simítottam combján, amitől álla és karja is megfeszült. Erősen szorította a kormányt, majd a piros lámpánál lelökte kezemet.
- Mondtam! Ma csak én kényeztetek! - bámult rám.
Kissé hülyén éreztem magam, mert én szeretem nézni, ahogy élvezi amit nyújtok neki. De ha nem...hát nem.
Megérkezve erősen csaptam be az autó ajtaját, és kézen fogva Harry-t szinte rohantunk be a lakásba.
Vadul csókolt, derekamba viszont gyengéden kapaszkodott. Benyúlt a bordó ruha alá, és végig simított a combomon. Nyakamat gyengéden csókolta, percekkel később pedig vadul harapta.
A kettős érzés, hogy vad volt aztán gyengéd, egyre inkább beindított.
A lépcsőn esdekelve, csókunkat nem megszakítva mentünk fel a szobájába.
Ledöntött az ágyra és





5 megjegyzés, 2 feliratkozó után folytatom ;)
Pez

6 megjegyzés:

  1. Úúúú nagyon jó lett mint mindig siess a kövivel nagyon várom!!! :D

    VálaszTörlés
  2. Ahj muszály pont itt abbahagyni??:o xdd am nagyon joo köviit:)) <3

    VálaszTörlés
  3. :D :D :D IMÁDOM!!! Nagyon jól írsz! Gyorsan kövit!!! <3

    VálaszTörlés
  4. WOW!!! *-* nagy szupi lett!!! Kovit minel hamarabb!!! *.* :) ;)

    VálaszTörlés
  5. OMG..... mikor esz már ennek vége??? ez nem helyes hogy patrice megcsalja Niall ,na és kivel hát persze hogy harryvel kivel mással?!
    Nagyon gyorsan hozd a kövit!!!!
    A. xx.

    VálaszTörlés
  6. annyira jó:DDD<3
    hatrice<3
    gyorsan a következőt.:3

    VálaszTörlés